RoXQi3x Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Har noen tips til meg om hva jeg kan gjøre for å få ut data fra et CF-kort som ikke lar seg lese lenger? Det har sittet i et HP 715 eller 618, og inneholder hele julebordet til en kamerat av meg Noe skjedde med kameraet, og det måtte på service, og nå ser man at der data der, men det er ikke leselig verken i kamera eller i USB-leser. Finnes det verktøy for å redde dette slik det fantes til disketter i gamle dager? Har søkt litt på nettet, men ikke funnet ressurser.. /RMA Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Se på denne lenka: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=17287&forum=67 (i lenka som kommer opp i innlegget, må du slette allt etter .com/, og trykk enter) For øvrig utfører ibas på kongsvinger dataredding fra alle slags media, men prisen bare for en analyse som vil gi en prognose, starter på kr 2200,- + moms. Lykke til! skarsk [ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-03-03 12:48 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå