NTB - digi Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 YouTube utfordrer Spotify, Tidal og Apple Music når de lanserer sin egen strømmetjeneste for musikk 22. mai.YouTube lanserer strømmetjeneste Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 (endret) Google play music? Man har jo allerede tilgang til Google play film arkivet sitt gjennom youtube selv her til lands. Redigert: Ja nå som jeg leste artikkelen ser jeg at det er som jeg trodde Endret 19. mai 2018 av 8DX8QO0Y 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 ..som ingen noen sinne vil bruke 1 Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Etter slik YouTube har vært i det siste, så blir jeg faktisk ganske sjokkert om folk faktisk betaler for musikk og null reklame på YouTube. Lenke til kommentar
sdhweb Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Etter slik YouTube har vært i det siste, så blir jeg faktisk ganske sjokkert om folk faktisk betaler for musikk og null reklame på YouTube. Hva sikter du til? :-) 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Vi har ikke fått Youtube Red ennå og nå skal de lansere enda en tjeneste... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Vi har ikke fått Youtube Red ennå og nå skal de lansere enda en tjeneste... Denne tjenesten skal erstatte Red og kommer til norge... 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 ..som ingen noen sinne vil bruke Basert på tallene fra USA så tar du allerede feil 2 Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 ..som ingen noen sinne vil bruke Hopper glatt over fra Apple Music og hit dersom det gir musikk og reklamefri youtube, noe spesielt værre enn AM skal du forøvrig lete lenge etter. Brukes kun fordi det passer seg med en haug Apple produkter ellers. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 ..som ingen noen sinne vil bruke Hopper glatt over fra Apple Music og hit dersom det gir musikk og reklamefri youtube, noe spesielt værre enn AM skal du forøvrig lete lenge etter. Brukes kun fordi det passer seg med en haug Apple produkter ellers. Det gjør det ja, lurer dog på hvordan de evnt skal kombinere appene? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Det gjør det ja, lurer dog på hvordan de evnt skal kombinere appene? Muligens et rødt kryss i YouTube hvis man ikke abonnerer. Kanskje musikkdelen finnes under en knapp på YouTube. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Det gjør det ja, lurer dog på hvordan de evnt skal kombinere appene? Muligens et rødt kryss i YouTube hvis man ikke abonnerer. Kanskje musikkdelen finnes under en knapp på YouTube. Vi får se, jeg har allerede jukset til meg YouTube Red, og har nå 3 apper, YouTube, YouTube Music og Google Play Music Lenke til kommentar
Q057S6MJ Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 attt folk i det heletatt vil bruke overvåkingstjenesten Google til noe som helst er meg en gåte, men for all del folk er jo intelligente nok til å fortsette å bruke Facebook. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 attt folk i det heletatt vil bruke overvåkingstjenesten Google til noe som helst er meg en gåte, men for all del folk er jo intelligente nok til å fortsette å bruke Facebook. Folk "betaler" google for å bruke produktene deres ved å bli overvåket. For mange, inkludert meg er det forsåvidt greit. Tjenestene de har fungerer kjempebra, de fleste er uten annonser, alle appene og tjenestene funker sammen og gjør rett og slett livet til folk enklere. Da synes jeg at å bli litt overvåket er verdt det. Skjønner godt at det ikke er for alle, spesielt når noen nesten pisser på seg så fort de hører ordet "overvåking". Du kan kalle folk så lite intelligent du bare vil, men mange bryr seg rett og slett ikke. De kan fint samle litt data, man får tross alt veldig mye igjen for det. 1 Lenke til kommentar
Dessverre_;-) Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Har nå brukt google YouTube premium siden den ble lansert. Og det er så utrolig perfekt, hadde google musikk fra før og nå har jeg YouTube uten reklame og da google musikk i en pakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg