Gå til innhold

Brukssperre på CD'n: Pink - Try This ?

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
aner ikke, men det er da ingen problem ;)

http://www.dinside.no/php/art.php?id=94149

Jeg er fullstendig klar over det. Men jeg spurte likevel fordi jeg har tenkt å kjøpe den til lillesøstra mi til jul og vil jo ikke at ho skal plages med en ubrukelig plast-skive som ikke kan spilles i bilen eller på PC'n hennes. Jeg synker ikke så lavt at jeg gir en nedlasta CD til jul, så jeg vil ha en eller annen orginal CD. Jeg har ikke heller ikke lyst på noen avanserte måter som omgår brukshindrene siden det er lillesøstra mi som evt må omgå hindringen selv, og da tror jeg PC-kunnskapene hennes kommer til kort og hun bare vil ergre seg over en den ubrukelige plastskiva jeg ga. Jeg har jo ikke lyst til å gi gaver som bare skaper irritasjon og bekymringer. Med andre ord: Skal det være CD så skal det være CD.

Lenke til kommentar

Jeg var innom ei platesjappe i går og fant ut det samme: Det sto noe om kompatibilitet for PC, MAC, og "andre" ognoe om minstakrav for maskinvare og programvare (Windows media player)

Det tolker jeg som "IKKE KJØP MEG !!!"

Ser ut til at det blir en "skikkelig" gave + en tusj-påskrevet CD i stedet for kun den nevnte liksom-CD'n.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...