Simen1 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Er det noen bruks-hindrende kopi-sperrer på den nyeste CD'n til Pink: "Try this" ? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 aner ikke, men det er da ingen problem http://www.dinside.no/php/art.php?id=94149 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 aner ikke, men det er da ingen problem http://www.dinside.no/php/art.php?id=94149 Jeg er fullstendig klar over det. Men jeg spurte likevel fordi jeg har tenkt å kjøpe den til lillesøstra mi til jul og vil jo ikke at ho skal plages med en ubrukelig plast-skive som ikke kan spilles i bilen eller på PC'n hennes. Jeg synker ikke så lavt at jeg gir en nedlasta CD til jul, så jeg vil ha en eller annen orginal CD. Jeg har ikke heller ikke lyst på noen avanserte måter som omgår brukshindrene siden det er lillesøstra mi som evt må omgå hindringen selv, og da tror jeg PC-kunnskapene hennes kommer til kort og hun bare vil ergre seg over en den ubrukelige plastskiva jeg ga. Jeg har jo ikke lyst til å gi gaver som bare skaper irritasjon og bekymringer. Med andre ord: Skal det være CD så skal det være CD. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 beklager da, trodde du skulle ha den selv jeg.. hadde jo passa fint siden av 96% låvedans og sputnik Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Med andre ord: Skal det være CD så skal det være CD. Da bør du kjøpe ei anna plate. Skiver med brukersperre er ikke en CD, det er en liksom-CD. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 når du kjøper den, sjekk om d står noe på den, hvis du kjøper den i butikken da, kjøper du den i nettbutikk, kan du jo alltids heve kjøpet selv om det er litt strev. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det står et klistermerke godt synlig på coveret hvis det er kopibeskyttelse på CD'n. Hvis ikke, spør i CD-sjappa for å være sikker. Kanskje de vet, kanskje ikke. Å bestille over nett er jo en sjanse å ta, da du ikke får vite noenting på forhånd. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Yep! Den har "copy-control" En kollega har kjøpt den, så jeg sjekket. Han fikk den til å virke i sin Dvd-spiller og i bilen, men det betyr ikke at den lar seg spille av overalt for det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg var innom ei platesjappe i går og fant ut det samme: Det sto noe om kompatibilitet for PC, MAC, og "andre" ognoe om minstakrav for maskinvare og programvare (Windows media player) Det tolker jeg som "IKKE KJØP MEG !!!" Ser ut til at det blir en "skikkelig" gave + en tusj-påskrevet CD i stedet for kun den nevnte liksom-CD'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå