Saraiha Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Hei. Jeg trenger hjelp. Jeg skal til dyreparken med noen venninner snart, men jeg har ikke nok penger! Det er så dyrt. Vet noen om noen rabattkoder? Blir kjempeglad for svar. Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Dyreparken gir aldri ut rabattkoder. Unntakene er "OBOS-dagen, "studentenes dag" osv. og at de har kampanjer på inngang + overnatting f.eks Dyreparken er dyrt, desverre. -B Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Er ikke bare inngangsbilletten som er dyrt der. Mat og drikke og suvenirer er svært høyt priset. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Dyrt? familier bruker lett 10k på å reise og bo når noen i familien absolutt må få med seg parken der.... og så koster inngangbilletten 259,-? Så lenge det er fullt av folk som kommer så er prisene for lave. Husk at parker i utlandet kan koste over 1000.- per pers. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Så kan man jo tenke gjennom om det er etisk riktig å støtte hvordan de har eksotiske dyr levende i fangenskap kun for at folk skal kunne se de.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå