Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Overføring av NGT abonement

Anbefalte innlegg

Skal snart flytte og skal overføre NGT abonomentet til den nye leiligheten. Det er lagt opp til telefonuttak der, men ikke innstallert foreløpig. Eierne av huset som leiligheten ligger i har selv ADSL (tror det er telenor) Vil dette kunne føre til noen problemer med min overføring, eller blir dette 2 forskjellige linjer som ikke vil ha noe som helst med hverandre å gjøre?

Er det noen som vet sånn ca hva det vil koste å overføre, prøvd å ringe NGT kunde"service" en del ganger, men er rimelig lei av å høre på opera så får aldri snakket med de..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener at NGT tok 500 kroner for å flytte linja vår i februar (i tillegg måtte vi betale full pris for de to månedene det tok fra de kutta linja gamle plassen til vi fikk linja på nye plassen......)

Så lenge dere ikke har samme telefonnummer så skal det ikke ha noe å si at naboen har telenor ADSL.

Lenke til kommentar
Mener at NGT tok 500 kroner for å flytte linja vår i februar (i tillegg måtte vi betale full pris for de to månedene det tok fra de kutta linja gamle plassen til vi fikk linja på nye plassen......)

Så lenge dere ikke har samme telefonnummer så skal det ikke ha noe å si at naboen har telenor ADSL.

2måneder! :wow:

Skal flytte 1.feb og er avhengig av internett på alle mulige måter. Skole/jobb/spilling osv. Om jeg sier at jeg skal ha linjen i den nye leiligheten til 1feb, vil de da kutte forbindelsen nå?

Lenke til kommentar

Tror de kanskje var ekstremt treige med oss... I teorien burde de kunne greie å koble ned og opp samme dag i sentralen, men er sjelden de gjør det i praksis. Vi sa ifra bare 2 uker i forveien, så det kan ha noe å si for hvor treige de var.

Her i Trondheim var det Bravida som hadde ansvaret for å koble i sentralen, og det var de som var treige.

Du får prøve å sende en mail til dem og høre, si ifra sånn ca når du skal flytte og spør hvor lang tid de regner med å bruke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...