Seric88 Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Hei, Har prøvd å google litt selv, men mesteparten av trådene jeg finner påstår at det ikke er mulig lengre. Skal bestille litt klær, proteinpulver, osv fra gymgrossisten.com og hente det selv i sverige da jeg skal på harrytur uansett. Nærmeste blir enten strømstad eller charlottenberg. Så disse 2 er å foretrekke, men om det ikke lar seg gjøre, er selvfølgelig et annet alternativ helt i orden. Så lenge det ikke ligger veldig mye lengre unna. Om noen har gjort dette selv eller har noe info å komme med så ville jeg satt stor pris på det! Takk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Post Restante i Strømstad kan være en mulighet. http://posterestantestromstad.no/ Lenke til kommentar
Seric88 Skrevet 18. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2018 Når jeg skal registrere meg der, taster jeg inn mitt eget postnummer og sted? Eller deres i strømstad? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Du registrerer med din egen info. Når du skal handle fra Gymgrossisten legger du inn adresseinformasjonen som står på siden. Når du skal hente på Strømstad har de navn og infoen din, så de vet at riktig person får riktig pakke. Lenke til kommentar
Seric88 Skrevet 18. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2018 Du registrerer med din egen info. Når du skal handle fra Gymgrossisten legger du inn adresseinformasjonen som står på siden. Når du skal hente på Strømstad har de navn og infoen din, så de vet at riktig person får riktig pakke. Tusen hjertelig takk! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 PostNord (posten i Sverige) har en løsning som er gratis, bare husk at de har åpent på hverdager. https://www.postnord.se/ta-emot/hantera-post/poste-restante Brukt denne selv og kan bekrefte at den fungerer utmerket. Bare husk at bestiller dy fra utlandet kan det hende at pakken får et annet sporingsnummer innlands. Du kan da sende en mail til PostNord sentralt med orginalt sporingsnummer. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Jeg har bestilt ting fra Sverige med Poste Restante i Strømstad, det gikk fint, men ta med pass, de aksepterer egentlig ikke annen norsk legitimasjon. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Flere år siden jeg bestilte med PR til Sverige og prøvde da den butikken i Strømstad, men mine pakker kom direkte til postkontoret/butikken, mens min venn pakker kom til den plassen og måtte betale mer da de selfølgelig tar betalt for tjenesten, noe posten ikke gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå