Christoffero89 Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Er det et beskyttelsestiltak, ment for varig beskyttelse. Eller er dette mer for at telefonen skal ankomme i mint condition når den selges til deg da? Tåler belegget langvarig bruk, eller vil dette fort ta til seg noe riper? det er en film som er ment å være på hele tiden. Det er en tynn film. På filmen som beskytter under produksjon. Den taes av og den permanente filmen sitter veldig godt fast 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Tja. Det er en helt standard skjermbeskytter av plast. Sånn som alle begynte å kjøpe når smarttelefoner ble dyrt. Følger med et gjennomsiktig gummideksel også. Bare å pelle av. Mye mer behagelig å bruke gestures uten. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 (endret) Noen som har oppgradert fra OnePlus 5 og til 6'ern? Har virkelig lyst å trykke kjøp, men samtidig så digger jeg at 5'ern er så tynn å lett som den er, og er litt redd for at 6'er litt værre på det? Bare 5T'en er jo vesentlig tyngre enn 5ern- OIS på kamera og den større skjermen er egentlig alt som frister, for er ytselse i bøttevis på 5'ern. Nesten som jeg skulle ønske 6'ern var mye dyrere så jeg kunne legge det fra meg med en gang Endret 25. mai 2018 av Complexity Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Noen som har oppgradert fra OnePlus 5 og til 6'ern? Har virkelig lyst å trykke kjøp, men samtidig så digger jeg at 5'ern er så tynn å lett som den er, og er litt redd for at 6'er litt værre på det? Bare 5T'en er jo vesentlig tyngre enn 5ern- OIS på kamera og den større skjermen er egentlig alt som frister, for er ytselse i bøttevis på 5'ern. Nesten som jeg skulle ønske 6'ern var mye dyrere så jeg kunne legge det fra meg med en gang Lenke til kommentar
X9LOUPZV Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Eg har enn Samsung Galaxy A3 2016 modell. Er det verdt å oppgradere? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Eg har enn Samsung Galaxy A3 2016 modell. Er det verdt å oppgradere?Ja på alle mulige måter:) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Hva er forskjellen på det dekselet du får med telefonen og de offisielle du kan kjøpe utenom? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Hva er forskjellen på det dekselet du får med telefonen og de offisielle du kan kjøpe utenom? design hovedsaklig Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Ok, takk. Da gidder jeg ikke å kjøpe et nytt. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Hadde Motorola Droid Turbo til testing for noen år siden, den hadde Ballistic Nylon bakside, det ser ut som om det er på en av dekslene til OP6 også...Det var latterlig bra. Unik og godt å holde i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg