akelbo Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Xbox Adaptive Controller skal hjelpe flere med å finne glede i spilling.Microsoft lager spillkontroller for funksjonshemmede Lenke til kommentar
Xaopling Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Dette er bare så gjennomsyra kult! 2 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Dette må være noe av beste jeg har sett på lenge. Kjente jeg ble oppriktig glad av å se den videoen! 2 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Verdt å få med seg denne uttalelsen fra Phil Spencer: "I will never turn this into a Sony, Nintendo, Microsoft [competitive] thing," head of Xbox Phil Spencer said at the event. "Anybody, literally anybody who wants to learn from the work we’ve done here—or even try to do more than that with the work we’ve done here—I’m completely open to that. it doesn’t have to have an Xbox logo on it. Let's just allow more people to play." 3 Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Dette gjorde mitt gamer hjerte godt! 3 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Dette var kult, og på tide! Kudos til MS som også er åpne til å dele hva de har gjort her slik at det kan bli tilgjengelig på flere plattformer. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Microsoft taper kanskje consol krigen. Men har siden denne generasjonen vunnet på forbruker vennlighet. At man kan spille xbox one spill på pc er veldig bra. Kanskje ikke lurt at Microsoft økonomisk. Men veldig bra. Og nå dette. Jeg skal ikke ha noen consol. Men jeg liker Microsoft bedre enn sony bare fordi de har vært grepa karer de siste årene. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Flott at MS setter i gang dette. Håper virkelig at Nintendo og Sony hopper på invitasjonen om å samarbeide for at fleire kan få glede av spilling. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå