mikk- Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Husadopsjon Røros' side er så desperat stygg at hverken jeg eller noen andre gidder å oppdatere den. Derfor driver jeg å lager et nytt design. --> Link Hva synes dere? Noen som har noen tips? Kritikk? Hva er bra, og hva er bare teit? Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Som vanlig pent. Likte spesielt headeren på bakgrunnen. Fin fargecombo Litt blandede følelser angående menyen. Synes liksom ikke de pilene hadde så mye med innhldet på siden å gjøre. De ble litt for high-tec Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 flott side, likte menyen. nesten utrolig hvor stilig det kan bli selv om det er enkelt.. likte siden veldig godt. finner ikke noe å sette fingen på Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Pent Mikka, veldig bra! - merkelig bakgrunn. litt baderom - litt merkelig fontplassering i headeren. kunne vært bedre å sentere den. + oversiktlig + pen meny Har egentlig ikke så mye mer å si. Veldig bra! Antall besøkende: 512432!!!??? Vil tro dette er et foreløpig tall ... Du har vel ikke sittet å kjedet deg å trykket F5? Endret 14. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Likte godt at den ikke var sentrert. Vet at sentrering er et dogme her på forumet, men man MÅ ikke Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Likte godt at den ikke var sentrert. Vet at sentrering er et dogme her på forumet, men man MÅ ikke Er litt trøtt. Jeg mente ikke midtstilt horisontalt, men vertikalt. Lik avstand på fonta oppe og nede. EDIT: Sida har en svart strek på hver side, men ikke over og under. Jeg ville personlig fjernet strekene helt, eller lagt streker helt rundt. Endret 14. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Har midtstilt skrifta i logoen vertikalt nå. Den bakgrunnen var liksom meninga at den skulle se litt "gammel tapet" ut.. Antall besøkende er bare tilfeldig tapping på numpad.. Noen flere? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Stilig! Men vil sette fingeren litt på menyen, synest ikkje dei pilene passa så godt der. Prøv heller å få til en "trykk-ned-knapp" effekt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (ser du gikk for mitt fargevalg ja... ) Synes kanskje det ble litt tomt på venstresia, under fakta. Men det er vel noe som kommer etterhvert. En kjempefin side som jeg sa i går, men /me liker ikke midtstilte-bortovermenyer. Jeg likte baderomstapetet jeg! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg tror det hadde sett bedre ut om den hvite bakgrunnen hadde gått helt ned, men det blir vanskelig å få til når siden er midtstilt. Ellers, i tillegg til punktene som er nevnt tidligere, synes jeg innholdet ser ganske malplassert ut. Bildet til hver nyhet er klin inntil teksten, overskrifta og datoen ser ikke stort bedre ut. I forhold til den store teksten i menyen, tror jeg du bør øke font-størrelsa et lite hakk også. Menyen ser snål ut. Når du først har satt fast bredde på siden, bør du også la menyen dekke hele den horisontale linja. Virker rart når den plutselig kommer midt i. Men jeg liker virkelig den toppen, og bakgrunnen i body Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Dum som jeg er, glemte jeg å teste den i Opera først. Der fikk den en margin på 5px eller noe, noe som ikke var meningen. Bug Fixed. Ellers, i tillegg til punktene som er nevnt tidligere, synes jeg innholdet ser ganske malplassert ut. Bildet til hver nyhet er klin inntil teksten, overskrifta og datoen ser ikke stort bedre ut. I forhold til den store teksten i menyen, tror jeg du bør øke font-størrelsa et lite hakk også. Det er da 7px opprom mellom tekst og bilde, er det ikke? Iaffal i IE og Opera. 11px skrift er stort nok, synes jeg.. Menyen ser snål ut. Når du først har satt fast bredde på siden, bør du også la menyen dekke hele den horisontale linja. Virker rart når den plutselig kommer midt i. Det synes ikke jeg. Om den hadde brukt hele bredden ville den nok sett bred og rar ut. Samme som om det ikke hadde vært mellomrom mellom tekst og bilde i nyhetene, liksom.. Min mening iaffal! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det så meget bra ut... Likte forresten den første siden, http://www.husadopsjonroros.no/ Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 En veldig standard og sweeet layout! Mye bedre enn den gamle uten tvil ! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Biiiittelitt for bred for 800x600. Bare noen få cm. Ellers meget ryddig og oversiktlig. GJ Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 cm var en ny måte å måle skjerm-materiale på Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Legg på en border 1px black solid på topp og bunn... Var lissom noke som ikkje stemte heilt Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Legg på en border 1px black solid på topp og bunn... Var lissom noke som ikkje stemte heilt Eeh.. Aller først: Oppdater (F5). Hvordan er det siden ser ut til dere nå? Dekker den skjermen 100% loddrett? Det er iaffal det den skal gjøre. Har satt margin: 0px; og topmargin="0", og hos meg funker det i både IE og Opera. Mener du fortsatt at jeg skal ha border under og over? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hmm, rart. Fremdeles mellomrom både oppe og nede.... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 *Kremt* Nå skal det funke i alle browsere! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Så at dette ikke var nevnt før, så mulig det er bare jeg som synes det; men hva med mouseover på de vanlige lenkene? Som f.x "Les mer"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå