Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

rough sex og "satt på plass"

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

Hva innebærer det når jenta sier hun liker rough sex, hva forventes av det sån generelt sett?

hun har også nevnt at hun liker å bli satt på plass, hva kan hun legge i dette?

takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rough sex: At du tar styringen, spanker henne, tar tak i håret ved hodebunnen og drar lett etc. Ikke så lett å beskrive, kanskje enklere å søke opp noen videoer om dette?

Satt på plass: Her er det sikkert delte meninger, men jeg mener at det hun ber om er at du skal ta styringen sosialt sett også. Si nei, vær uenig med henne, men på en kontrollert og rolig måte. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Du er en heldig mann.

Kos deg!

heldig og heldig, er veldig usikker på hva jeg egentlig skal gjøre haha

også litt redd for å ødelegge dama.

har også lest litt om at menn som er slik i sengen pleier å være lite dominant i sitt vanlige sosiale liv (beta)

og tar ut dette under sex.

jeg er mer alpha i mitt vanlige liv og føler ingen behov for å gjøre det, så det føles litt "kunstig" for meg

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Ved denne type sex er det obligatorisk å ha god kommunikasjon både før og under sexen.  Ønsker og grenser må snakkes om og det må være enighet på alle punkter.  Dessuten må hun selvsagt ha et stoppord.   Du må ha en ganske så grundig samtale med henne først,  forlang det før du gir deg inn på røff sex. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Viktigst av alt er at dere kommuniserer om hva dette betyr.

For henne kan det bety alt fra at du klyper henne litt mens dere har sex til at du tar kvelertak så hun ikke får puste. To ytterkanter som det vil være svært risikabelt å bomme på. I tillegg så skal du ikke gjøre noe du er ukomfortabel med heller. Om hun liker å bli slå med flat hånd på rumpa og du er totalt ukomfortabel med det, så merker hun det og det kan resultere i at hun ikke tenner på det eller at det gjør mer vondt for henne. Og det kan gi dype spor.

Så kommuniser. Ikke spør andre. Spør henne. Lykke til! :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Som de fleste over sier, prat med henne om dette og finn ut dette sammen. Avtal ett stoppord/kodeord. SMil Norge og Oslo BDSM + de fleste andre foreninger i Norge bruker Rosa og Rødt, hvor Rosa betyr en pause (det være seg å bare puste ut litt og gi en liten tidspause, til at man trenger å prate litt at "det er litt for hardt/røfft" eller til og med trenger å drikke litt vann etc, tauene er for stramme og må løsnes litt. Finn ut at hva og så fortsett etter at det er fikset. Rødt betyr full stopp, da har man tråkket over streken og man bør stoppe leken der og da og så prate sammen. Det er også mulig å si at "Det er rødt" til f.eks en handling eller gjenstand brukt under lek. F.eks at spanskrør er rødt, men floggere, ridepisker, flathånd etc er ok.

Så kommuniser og prat sammen. De første gangene ikke vær redd for å leke litt uhøytidelig med å prate sammen for å bli enda bedre kjent her.

Det er også mulig å bruke ett BDSM sjekk skjema som hun kan fylle ut som du kan få og studere selv eller dere kan prate om henne svar, eller til og med bare se på det sammen og prate. Ett slikt skjema finner du blant annet her http://6lek.com/articles/entry/BDSM-sjekk-liste Jeg oversatte ett slikt ett for mange år siden sammen med en annen, men nettadressen jeg hadde det på er terminert etter å ha byttet internettleverandør hjemme. Men kan sende mitt på mail eller laste opp her om det er interesse.

Som også blir sagt så google BDSM, men kan også lage en gratis profil på www.smil-norge.no og spørre å grave der også. Spør gjerne meg her på forumet via PM om du ønsker å ta det privat, evt på SMil forumet. Jeg er moderator på SMil Norge sine sider og vært ganske så aktiv i miljøet siden 1998.

Men viktigste er å prate med henne og bli bedre kjent med hverandre + avtal kodeord! For ofte kan "nei nei og tårer" bety ja, ja mer mer. Merk at det siste gjelder spes kanskje ikke tårer, vi er alle forskjellige. 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

"heldig og heldig, er veldig usikker på hva jeg egentlig skal gjøre haha

også litt redd for å ødelegge dama."

Du ødelegger henne ikke selvsagt, du må jo bruke sunn fornuft!

"har også lest litt om at menn som er slik i sengen pleier å være lite dominant i sitt vanlige sosiale liv (beta)

og tar ut dette under sex.

jeg er mer alpha i mitt vanlige liv og føler ingen behov for å gjøre det, så det føles litt "kunstig" for meg"

Her må jeg si meg totalt uenig og jeg tror du har misforstått. Menn som er dominante og som liker å bestemme og styre dama si under sex er også veldig ofte den som bestemmer ellers også. Selv om mange skiller mellom sex og ellers så er dette legninger som er knyttet til person og ikke noe som kommer kun når en skal ha sex.

Det finnes sikkert unntak og mange forskjellige typer for hvordan par har det, men hvis dama er underdanig og liker at mannen tar styring og er den som bestemmer med hard hånd over henne så er det ofte mye mildere i det daglige men også da vil dama like at han tar styring og feks bruker korte øyeblikk til å fortelle henne hva han vil og hva hun skal få etc. 

Du sier du er alfha-hann, det er jo ledere som ofte bestemmer og styrer med kontrollerende hånd og hvis du har ei dame som liker at du skal ta kontroll så er det bare usikkerhet og respekt for et litt kleint tema som hemmer deg/dere.

Du må spørre henne hva hun vil ha og så må dere øve. Trene uten at det skal være sex, trene slik at dere finner ut hva som skal til, grenser og evt hjelp og svar på spm.

KOMMUNIKASJON er alfa-omega i alle forhold! De som kommuniserer godt er de som får det bra. Alle de andre får problemer og sliter etter som tiden går og får ikke til slike ting........

Trene sammen, du heldige mann!! :lol:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...