...... Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 1500 ganger større en Nuketown er vel ganske lite? Tror det blir DICE som tar livet av PUBG. Dette CoD føles veldig halvveis. Ganske sikker på at det er veldig stort. Det høres ekstremt mye ut ihvertfall. Siden man skal ha tilgang på kjøretøy så må det nesten være svært. Det tar (ifølge internett) ca 8 minutter å løpe fra nord til sør og fra øst til vest i Fornite-mappet (som går for å være 4-5 ganger mindre enn PUBG-mappet). Runder jeg godt ned litt for å ha god margin, anslår jeg at det tar 10 sekunder å løpe fra nord til sør og 5 sekunder fra øst til vest i Nuketown. Hvor mye lengre tar det å løpe over et kart som har et areal som er 1500 ganger større? Noen som tar matten? Fant en sammenligning. Alt for lite kart spør du meg, mindre enn kartet i Fortnite. https://www.reddit.com/r/Blackops4/comments/8k8m7c/1500_nuketowns_put_on_fortnite_scale_based_on/ Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 1500 ganger større en Nuketown er vel ganske lite? Tror det blir DICE som tar livet av PUBG. Dette CoD føles veldig halvveis. Ganske sikker på at det er veldig stort. Det høres ekstremt mye ut ihvertfall. Siden man skal ha tilgang på kjøretøy så må det nesten være svært. Det tar (ifølge internett) ca 8 minutter å løpe fra nord til sør og fra øst til vest i Fornite-mappet (som går for å være 4-5 ganger mindre enn PUBG-mappet). Runder jeg godt ned litt for å ha god margin, anslår jeg at det tar 10 sekunder å løpe fra nord til sør og 5 sekunder fra øst til vest i Nuketown. Hvor mye lengre tar det å løpe over et kart som har et areal som er 1500 ganger større? Noen som tar matten? Fant en sammenligning. Alt for lite kart spør du meg, mindre enn kartet i Fortnite. https://www.reddit.com/r/Blackops4/comments/8k8m7c/1500_nuketowns_put_on_fortnite_scale_based_on/ Nja er jo omtrent like stort. Det der fungerer absolutt og rimelig kult at COD går denne veien. Tenkte ikke det var mulig med spillmotoren de benyttet. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 1500 ganger større en Nuketown er vel ganske lite? Tror det blir DICE som tar livet av PUBG. Dette CoD føles veldig halvveis. Ganske sikker på at det er veldig stort. Det høres ekstremt mye ut ihvertfall. Siden man skal ha tilgang på kjøretøy så må det nesten være svært. Det tar (ifølge internett) ca 8 minutter å løpe fra nord til sør og fra øst til vest i Fornite-mappet (som går for å være 4-5 ganger mindre enn PUBG-mappet). Runder jeg godt ned litt for å ha god margin, anslår jeg at det tar 10 sekunder å løpe fra nord til sør og 5 sekunder fra øst til vest i Nuketown. Hvor mye lengre tar det å løpe over et kart som har et areal som er 1500 ganger større? Noen som tar matten? Basert på dine egne tall, og hvis vi finner opp vår egen enhet for areal så vil Fortnite være på 230.000 "kvadratsekunder" og dette nye mapet være 75.000 "kvardratsekunder". Er jo selvsagt en litt tullete enhet å bruke, men gir litt mening også. Men tror ikke tallene dine med løpetid for Nuketown er helt riktige, noe som vil gi stort utslag. Lenke til kommentar
...... Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Kommer an på om det er nok bygninger og om hvor mange spillere det er per kart. Et battle royale spill med mindre enn 100 spillere er automatisk uinteressant. Lenke til kommentar
Distreicus Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Meh cod black ops dlc nr 3 Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Har lite forståelse hvorfor folk enda kjøper Call of Duty spillene. Er jo det samme om igjen med bedre grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå