AnonymDiskusjon Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 God kveld! Jeg møtte en vennine på fest for ca 9måneder siden, da var jeg faktisk keen på hun og spurte hun ut en uke senere. Mens vi gikk en tur etter minigolfen fortalte hun at hun hadde kjæreste og det var da jeg mista interessen for hun og respekterte det hun sa. Et par måneder senere slår hun opp med eksen og vi fortsetter å dra på fester sammen og møtes (bare venner) De siste 3 månedene har jeg sendt god natt snapper til hun osv uten noe føleser i bildet eller at jeg har vært keen på hun. Vi skulle på fest på fredagen men siden hosten ikke kunne alikevel dro vi til stranda kort tid etterpå. Der satt vi i 30min uten at det skjedde noe. Etterpå fant vi en annen fest og dro til den og vi splitta oss fordi vi skulle treffe ulike personer. Det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre nå uten å framstå som en tulling? Skal jeg sende vanlig gn snap til hun eller bryte kontakten fullstendig? Vil ikke framstå som en tulling. Alderen på oss begge er 21 Spar meg for usaklige kommentarer som "du har dritet deg ut" osv Hvis dere vil vite noe mer spør i vei Stor takk på forhånd! Anonymous poster hash: dcf94...be2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 Siden ho fortsetter å være villig til å møte deg, så fremstår du nok ikke som noen tulling. Du må bare fokusére innsatsen litt mer, legge bedre planer, gamble litt. Det er tilnærmet umulig å spille safe når det kommer til kurtisering. Det blir enten det vanlige dating-gamet, hvor dere avtaler dater, møtes, prates og føler ut hverandres energi, du prøver å skape noen gnister, og håper det klaffer. Ellers blir det å prøve å treffes tilfeldig på fester og andre sosiale sammenkomster, og håpe det oppstår en gnist der, i samtaler og sosiale settinger. Uansett krever det naturligvis en bitteliten initiativ/innsats fra din side, hvis du vil noe mer. Du må vite hva du vil med livet ditt og fremstå som seriøs, vite hvem du er, sånn at du kan stå stolt av deg selv. 21 er ganske ungt, men så klart ingen hindring eller problem for å stifte et forhold. Finnes 21-åringer som har visdommen til mennesker dobbelt så gamle, og det finnes 60-åringer som er på nivå med 15-åringer mentalt sett. Du bestemmer hvem du vil være, så bestem deg, legg en plan, og gå for det. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2018 Saken er jeg at jeg ikke har følelser for hun eller vil bli sammen med hun. Vi møtes hverandre ikke så oft egt i og med at hun bor en 40min med buss men kjenner mange der jeg bor. Anonymous poster hash: dcf94...be2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2018 Jeg håp/vil ikke det skal framtså at jeg liker hun noe det kan ha gjort med tanke på hva jeg har sagt til hun. Kan noen flette innlegget takk? Anonymous poster hash: dcf94...be2 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 (endret) Så du har egentlig aldri likt hun enn den første uka men sendt natta meldinger sagt ting når dere har vært sammen osv som for hennes del kan framstå at du liker hun? Det at det ikke skjedde noe/du ikke tok initativ til å gjøre noe mens dere satt på stranda er jo et tegn på at du ikke liker hun som er bra for din del? Samtidig kan hun tro at du liker hun men at du ikke tør å ta initiativ? Jeg trodde først tråden handlet om at du likte hun. Endret 17. mai 2018 av flamethower1234 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Er det sånn å forstå at du er redd for å såre ho? Eller er tilfellet at du bare vil ha ho som sexpartner og ikke noe mer? Jeg finner ikke flere konklusjoner akkurat nå. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2018 Jepp, vil ikke såre hun om hun tror jeg liker hun. Når du sier sexpartner så har jeg aldri tenkt på det da hun ikke min standard. Sendte hun en vanlig good night sticker sånn at hun skal tro det er en fellesnap noe som er meningen. Anonymous poster hash: dcf94...be2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Du fremstår mer som en tulling ved å ikke bare være ærlig med henne. Du gjør dette mer komplisert enn det er. Neste gang dere henger så nevn det, snakk om det, enten så er hun med på det ellers vil hun ikke henge mer med deg som høres ut som ett fett for deg. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Ok, for jeg lurer bare på hva motivene dine er i forhold til videre bekjentskap med ho. Vil du ha noe mer med ho å gjøre eller ikke? Er ingenting galt med å "drifte" fra hverandre. Dét er vel den mest skånsomme måten å gjøre det på. Skjer med mange hele tida, det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2018 Nei vil ikke ha noe mer å gjøre med hun enn å bare være venner. Nå er jeg mer bevisst på hvordan snapper jeg sender til hun og hvordan det kan oppfattes fra hun sin side. Etter den gn snappen virker det som hun trodde det var felles da jeg som har skrevet "god natt (navn)" tidigere. Fikk en snapp tidigere i dag jeg oppfattet som felles "God morgen matteprøve next fml" Tar det opp når vi møtes senere en gang bare sånn for å forsikre meg. Har ingen planer om å bli sammen med hun eller ta det videre et steg. Anonymous poster hash: dcf94...be2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2018 Legger til at når vi satt på stranda der spurte hun meg om jeg var alene hjemme og da sa jeg nei så spurte jeg om hun var det så sa hun nei Anonymous poster hash: dcf94...be2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Aha, så du vil bare ha et vennskapsforhold. Ja, det kan være en grensegang som kan være vanskelig å definére. Det beste er å fortsette å være hyggelig og trivelig, men være forsiktig med romantiske tilnærminger. Det virker som du oppfører deg temmelig greit ut fra hva du skriver som du gjør nå. Skal ikke forstå hvis ho ser på deg som en tulling. Tror ikke du trenger å bekymre deg for det overhodet, det er bare psykologisk.Det beste kan være at du er ærlig og sier det som det er, men det kan også være at det beste er om du bare opprettholder denne kontakten sporadisk, siden det fungerer ganske greit allerede. Kommunisére jevnlig. Kanskje samarbeide med lekser og plikter. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2018 Ser jeg formulerte meg feil. Hun oppfatter meg på ingen måte som tulling alt det motsatte og gode Jeg sier det som det er, har legit ikke tid til forhold eller dame enda men skjer det så skjer det. Har blitt invitert til 2-3 fester nå så drar nok uten hun framover en liten periode. Anonymous poster hash: dcf94...be2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Du bestemmer hva du vil ha. Livet er 50/50, du kan ikke bestemme hva som skjer med deg, men du kan bestemme hvordan du skal reagére, og dine kjerneverdier. Gjelder å gjøre de første 50% så sterk som mulig, og la de siste 50% bare skje som det gjør. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Hvis du tror hun er interessert i deg så er det vanskelig å holde "normal" kontakt med henne uten at hun får forventninger. Med tanke på at hun ikke er en nær venninne (ut ifra det du har skrevet) så ville jeg prøvd å holde meg unna henne, du trenger ikke sende henne snap i det hele tatt f. eks.. møtes dere tilfeldigvis på fest så er jo det helt greit, men ikke inviter henne direkte eller ta henne med rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå