nor50 Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 (endret) Jeg har en Galaxy S9+ som er fantastisk, bortsett fra at jeg har STORE problemer med hjemmenettverket på den. Den virker på alle andre nettverk, og alle andre enheter virker på mitt nettverk, men denne komboen er ikke god. Jeg er helt forvirret i hodet nå. Har følgende mobiler i hodet. OnePlus 6 er vel den mest aktuelle. Hadde jeg kunnet kjøpe den I DAG, hadde jeg gjort det. Håper jeg orker å vente til den kommer i salg til uka, og at den da blir å få tak i. Sony har jeg ikke lyst på. Syns bestandig de har skuffet på foto. Har hatt flere Huaweier, og Mate 9 Pro er den mobilen jeg ha vært mest fornøyd med ved kjøp. 10'eren ble liksom bare et skuldertrekk. Ikke noe negativt, men heller ikke noen aha-opplevelse. Liker og HTC. Hadde U11 som jeg var kjempefornøyd med, men det var en feil på den. Nå kommer jo U12 og U12+. Sikkert veldig flotte telefoner det og. Men når blir de å få kjøpt? Så er det LG. Hadde LG G4 og det var en kjempemobil. Nå kommer G7, og antakeligvis en "DeLuxe" variant av den, oppgradert V30 og også en "DeLuxe" av den og... Men så er det det at LG vanligvis faller VELDIG fort i pris etter de kommer på markedet. Er dumt å kjøpe til full pris når de kommer på salg 2-3000 kr etter kort tid. Så har Vi Motorola G6 Plus. Hadde 5'eren som var en kjempetelefon med middelmådig kamera og DÅRLIG lyd via BT til bilstero, ergo ubrukelig for meg. Er dette blitt godt på 6'eren? Har dog en "slapp" CPU. Så er det Asus ZenFone 5Z. Den har jeg ingen formening om, men ser spennende ut. Så jeg får bare tenke videre her og håpe One+ 6 dukker opp FORT! Endret 17. mai 2018 av nor50 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 Såe jeg ville nok begynt med å se på routern og finne ut hvorfor S9en sliter med det istede for å bytte mobil 3 ganger i uken. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 17. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2018 (endret) Det er jo en del av moroa å prøve nye mobiler da... (Forøvrig startet problemet med nytt modem fra Get for noen måneder siden. Nå får jeg Telenor/CD i løpet i løpet av juni, så da blir det ny router uansett.) Endret 17. mai 2018 av nor50 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 Av telefoner du får kjøpt idag er vel alt en nedgradering når du har en S9. Fantastisk telefon med en skjerm ingen er i nærheten av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå