Gå til innhold

Valg, Valg og atter Valg... hva velger mann?

Anbefalte innlegg

Hei, har brukt 2 uker nå på å bli solid forvirret og frustrert og har vel konkludert med at dette er et område hvor jeg kunne trengt litt råd.

Skal da ha meg ny tlf, pris er ikke så nøye er mer på hva jeg ønsker og hva jeg har behov for.

Bra kamera, behøver ikke superkamera men tar mye bilder av barn i bevegelse, biler, bildeler og natur     ( jobber med barn, har bil som hobby og går turer)

Rask, irriterer meg grønn og rød på den tlf jeg har nå som oftere og oftere behøver tenkepause før den reagerer ( Moto 4 plus)

Batteri tid, Ikke noe dårligere enn den jeg har nå hvertfall.

Har ikke tenkt å svømme med tlf så trenger ikke vanntett, men greit at den tåler en dråpe eller tre, spiller ikke på tlf men bruker tlf til å spille musikk endel, både med bluetoth i bilen og på selve tlf.

Skjermen ønsker jeg ikke så mye bort i fra 5.5` 6`er for stort synes jeg i mens 5`er lit snaut.

Tips?

Endret av skidrow1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Når jeg leser tester av A8 sier så og si alle at det er bedre å kjøpe S8.

Slik jeg leser det er det dårligere kamera på S8 menn?

Da har du lest feil. A8 har dårligere kamera enn S8.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synest A serien til Samsung ser veldig kurrant ut. Tror det eneste jeg hadde savnet var wireless charging (og evt stylus fra Note).

Skal du kjøpe en stor telefon er det kanskje like greit å kjøpe S serien om pris ikke er problemet. Skal du ha mindre er vel A (og t.o.m J) serien veldig kurrant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ting som kan være verdt å tenke over er om du kan komme til å trenge to sim-kort, minnekort, varsellys/led-lys, on-screen display, hurtiglading. Bluetooth-teknologi og NFC. Støtte for 4G-t/ale er obligatorisk i dag, men mange telefoner/operatører støtter ikke dette.

Selv er jeg lei telefoner uten varsellys og som blir full av fingermerker. Jeg har alltid hatt angst for telefoner med store rammer.

Akkurat nå får du Huawei Mate 10 Lite til kr. 2000 hos Power i blått, gull og sort. De har også åpent kjøp på mobiltelefoner. Her synes jeg man får mye for pengene, men det er klart at både skjerm og kamera lider noe av den lave prisen, men den er overraskende bra og er langt tydeligere enn skjermer fra Samsung med amoled på feks. nettaviser. På film/youtube er den mindre bra.

Selv om denne har skjerm på 5.9" er den ikke større enn tradisjonelle 5.5"

Siden du tar mye bilder bør du kanskje gå for en god kameratelefon og da kommer du vel ikke utenom de nye Moto-telefonene om prisen også teller!

Selv synes jeg forandring fryder og kjøper ofte et annet merke enn jeg tidligere har hatt. Det er faktisk stor forskjell på dem alle!

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...