NoTrace Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Stå på, og ikke la deg kue. Vet det kan være tøft å ha en konflikt med sjefen, men det er bedre enn å vise sjefen at du kan utnyttes. Som andre nevner ville jeg startet å se meg om etter ny jobb. Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Hehe, da er vi to som ikke har peiling. Ok? Nå må du nesten utdype. Fordi jeg missforsto ts sitt spørsmål.jeg hadde feil, samme som du. Nei. Du misforstod TS sitt spørsmål og Tmz korrigerte deg. Ergo tok dere ikke begge feil. DU tok feil og han hadde rett. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2018 Uff. Gruet meg til å dra på jobb hele uken (vakt på fredag). Men gikk ikke så ille! Han ville ha meg med inn på en privat samtale, for å forklare at han ikke synes det er greit det jeg gjorde, at han krever forutsigbarhet (ehm, da får det reflekteres i kontrakten da?), men jeg fikk også lagt frem min side. Han sa at hvis det ikke var for at jeg var så flink/om det hadde vært en annen arbeidsgiver, så hadde jeg nok ikke fått flere vakter.. Fikk fortsatt tilbud om fast kontrakt, men vi skal avvente dette da jeg muligens skal flytte. Så alt i alt gikk det bra, og det blir ferie! (Samme dag fikk jeg også en tilnærmelse av en fyr som ansetter folk på ASKO, og fikk epost-adressen hans, sååå hehe, frister å søke der, er jo nesten 50kr mer i timelønn.. bare synes det var artig) Anonymous poster hash: 96717...ca5 7 Lenke til kommentar
rankine Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Bra det ordnet seg! Sjefen din har forhåpentligvis lært en lekse om hva man kan og ikke kan forvente av sine ansatte med dårlige kontrakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå