AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2018 Fint å sove hvis man sover eller slumrer. Men å ligge og vri seg og kjenne anspentheten vokse, er ikke fint. Det som er dumt er når man ikke ser hensikten med å stå opp. Eneste dagene handler om for meg, er å unngå å spises opp av uroligheten. Høres kanskje ut som syting, men jeg ser virkelig ingen gleder i noe som helst. Anonymous poster hash: 33598...22b Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Fint å sove hvis man sover eller slumrer. Men å ligge og vri seg og kjenne anspentheten vokse, er ikke fint. Det som er dumt er når man ikke ser hensikten med å stå opp. Eneste dagene handler om for meg, er å unngå å spises opp av uroligheten. Høres kanskje ut som syting, men jeg ser virkelig ingen gleder i noe som helst. Anonymous poster hash: 33598...22b Da er vel din oppgave å finne noen gleder... Hva enn det måtte være, TV, PC-spill etc.. Du er jo oppegående nok til å finne forumet her 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2018 Ja er jo det. Bare så "uinspirerende" når man aldri er med noen, om man gjør noe. Og om jeg hadde vært med noen, så hadde jeg ikke følt et fellesskap heller. Men må gjøre litt for å få tiden til å gå ja. Anonymous poster hash: 33598...22b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå