z_lakaman Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Tenkte å kjøpe en mp3-spiller til jul til søstra mi. Det står imellom: MSI MEGA Stick 128MB MP3/Memory player USB, FM Radio JazPiper UBit UB128 MP3/Memory 128MB USB, Retail Benq Joybee 120 MP3 spiller 128MB MP3/radio (i julekalenderen her idag) En av Creatives mange Kriteriene er: God lydkvalitet God opptakskvalitet på mikrofonopptak Hvilken bør jeg velge? Noen som har gode/dårlige erfaringer med noen i denne prisklassen? Endret 14. desember 2003 av Mikael Å. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg er storfornøyd med Muvo NX som jeg har, men siden et av dine krav var god opptakskvalitet så faller iallefall de ut. Muvo NX har bra lydkvalitet, men mikrofonen er ikke noe å skryte av. Den har jeg bare prøvd, men siden jeg ikke bruker mikrofon så er den en SUPER spiller... har all den funksjonen jeg trenger, ikke så mye mer dill dall. Gode knapper, lett å betjene (i blinde). Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Spørsmålet er om de andre har noe særlig bedre opptakskvalitet.. Jeg bestilte JazPiper'en nå, så får vi heller se om den duger når den kommer Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Vet det ikke står på listen din, men her er hva jeg får til jul: http://www.electricplanet.no/default.asp?section=64&id=468 Den har ikke mikrofon, men ingen av de bærbare mp3 spillerene har noen god mikrofon anyway, så det er litt ubrukelig i mine øyne. Lydkvaliteten på denne skal være høy. Og vel... du kan jo ikek gjøre annet enn å digge designen da =) Av de du listet skal Jazpiper være meget god, og ha en av de bedre mikrofonene så vidt jeg hører (men selv de beste mikrofonene er dårlige). Tror du får sjekke de mange testene som er rundt om kribg. Harware har noen i arkivet, og itavisen gjorde en test for ikke lenge siden. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå