awesnes Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Får gjøre mitt for å vekke denne delen av forumet. Kom over denne krabaten i et lite paddevann her om dagen. Ser det kunne vært litt skrarpere, men med full pupp (400mm) på objektivet og 1/80 lukkertid håndholdt var det jeg fikk ut av det. Legg merke til myggen på hodet... Canon 7D + Canon 100-400mm L f/ 7.1 - 1/80 - Iso 400 - 400MM Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 Tøft bilde og absolutt akseptabel skarphet her. Godt eksponert! Skyggene har et litt blålilla stikk, og myggen blir litt forstyrrende når den ikke er i fokus synes jeg, men alt i alt veldig bra! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Enig med Archongamer. Skarp og fint. Hadde myggen vært hovedfokus hadde det kanskje blitt enda mer unikt. H Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Får gjøre mitt for å vekke denne delen av forumet. Kom over denne krabaten i et lite paddevann her om dagen. Ser det kunne vært litt skrarpere, men med full pupp (400mm) på objektivet og 1/80 lukkertid håndholdt var det jeg fikk ut av det. Legg merke til myggen på hodet... IMG_5309ab.jpg Canon 7D + Canon 100-400mm L f/ 7.1 - 1/80 - Iso 400 - 400MM Synes du har kommet bra fra det, her! Liker! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 26. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2018 Takk for kommentarer, vært på tur så har ikke vært så aktiv her de siste dagene... For å være ærlig så jeg ikke myggen før i redigeringen... Tøft bilde og absolutt akseptabel skarphet her. Godt eksponert! Skyggene har et litt blålilla stikk, og myggen blir litt forstyrrende når den ikke er i fokus synes jeg, men alt i alt veldig bra! Hvordan kan jeg justere dette blå/lillastikket? Har PS.. Prøvde litt i PS, lagt i spoiler i bunnen av innlegget.. Vet ikke om det hjalp så mye? Enig med Archongamer. Skarp og fint. Hadde myggen vært hovedfokus hadde det kanskje blitt enda mer unikt.H Takker Synes du har kommet bra fra det, her! Liker! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå