Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er dette en tvangstanke?

Anbefalte innlegg

Jeg så noe gult i dosetten til vaskemaskinen etter å ha hatt besøk. Det så ut som noe som hadde satt gulfarge i dosetten. Er dette helt uskyldig eller kan det være han som f.eks. har tisset i dosetten? Setter det farge hvis det ligger der noen dager?

Jeg håper dette er en tvangstanke selv om jeg er redd for at det er reelt.

Anonymous poster hash: 37c3a...c39

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det i hvert fall sånn hos meg, at det er 3 skuffer der man har i vaskepulver, og skyllemiddel. 2 til vaskepulver (1 til forvask, 1 til vanlig vask), og den tredje er til skyllemiddel.

Det hender av og til at det havner litt vaskepulver i skuffen til skyllemiddel. Her oppstår det litt gulfarge over tid hos meg, antageligvis som følge av reaksjon mellom vaskemiddel, skyllemiddel og plastikken.

Om det er dét som er skjedd hos deg, er vanskelig å si. Det skjer jo ikke på en dag. Kan jo hende det var en dårlig form for spøk. Lukter det urin av det da?

Det går an å ta ut de skuffene, for å vaske dem. Pleier å gjøre det i dusjen, lettere der. Jeg ville kjørt maskinen tom en gang, for å være 100% sikker.

Jeg ville også tatt en generell salmiakkvask, og byttet tannbørstene, hvis jeg hadde oppdaget sånt kødd etter et besøk. Hadde antageligvis konfrontert personen med det også.

Lenke til kommentar

Hva slags person er det som urinerer i vaskemiddelskuffen?

Et legitimt spørsmål der altså, folk gjør mye rart sa folk flest, som feks en som har en uvane og runke i skolebolledeigen på et bakeri, og syns det er spennende når feks russepiker setter tenna i den.

Lenke til kommentar

Er vel ikke akkurat en tvangstanke, men det høres ikke helt ut som en logisk slutning at noen pisser i vaskemaskin og det kan jo tenkes at det er snakk om en paranoid tanke fremfor enn tvangstanke. Hvis du ofte har slike tanker, snakk med legen om det. Det kan jo være du ser noe som ikke finnes, og det er også en god grunn til be om hjelp hos legen. 

Det kan godt være at det er reel gulfarge, i så fall jeg stoler mer på Taureans teori om blanding av diverse midler enn teori om piss. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...