Gå til innhold

HTC U11 Life, få «face unlock» til å gå direkte til skrivebord

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan jeg skal få «face unlock» eller hva det kalles, på min HTC U11 Life til å faktisk gå til startsiden eller «skrivebordet» i stedet for at den låser opp telefonen men blir stående med låseskjermbakgrunnen på og venter på at jeg swiper over skjermen, for ærlig talt så er det like raskt å bruke fingeravtrykkslåsen sånn som det er nå. De første gangene merket jeg ikke at telefonen låste seg opp engang da den bare viser låseskjermbakgrunn uansett.

Jeg skulle aller helst fått den til å låse opp direkte fra svart skjerm men virker ikke som det er en funksjon som finnes på den, jeg må trykke på strømknappen for å vekke telefonen før jeg kan låse den opp med ansikt.

Hjelp...

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel slik Apple gjør det så da tenker dem vel at folk vil ha det slik.

Sjekket alt av instillinger?

Min oneplus 5 går rett til hjemskjermen om den ser meg. Man rekker ikke engang å se låseskjermen etter man har trykket før den er inne på hjemskjermen.

Lenke til kommentar

Hmmm... Først må jeg trykke på power for at den skal se meg, så må jeg swipe over skjermen. Hvis jeg legger fingeren på fingeravtrykksleseren så åpner den umiddelbart fra svart skjerm. Rart at det ikke kan være like enkelt med ansikt. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...