rofl2 Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Jeg kjøpte meg et Sandstrøm tastatur, modell SWKBF46 Det funker selvsagt ikke med WinXP - det hadde jeg ikke tenkt på, så jeg prøvde med min nye Lenovo portable Win7 maskin, men der var det dødt. Jeg kan ikke se at det er noen slags installasjon som skal gjøres, så da kommer jeg ikke lenger. Noen som har gode råd? Jeg har også en ny Lenovo stasjonær med Win 10 jeg har lyst til å bruke, jeg bør kanskje prøve tastaturet med den også. Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 (endret) Sandstrøm er Elkjøp & Co sitt "eget merke" på kinavarer. Jeg har prøvd varer fra Sandstrøm en 2-3 ganger og ender alltid opp med retur. Min anbefaling? Returner det og kjøp noe fra Logitech. -B Endret 17. mai 2018 av Buckzie Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 18. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2018 Det jeg likte med Sandstrøm var de brede og flate tastene. Har ikke Logitech slike? Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 26. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2018 (endret) Sandstrøm er Elkjøp & Co sitt "eget merke" på kinavarer. Jeg har prøvd varer fra Sandstrøm en 2-3 ganger og ender alltid opp med retur. Min anbefaling? Returner det og kjøp noe fra Logitech. -B Jeg returnerte Sandstrøm og kjøpte et Logitech K-400. Det var ganske bra,men det var noe med space bar som ikke funket helt bra. Hvis jeg trykket på den litt forlangt på høyre side stoppet bevegelsen og jeg måtte trykke omigjen. Det var temmelig irriterende så jeg tror jeg leverer det tilbake. Det er et 100% plastikkprodukt. Jeg fant frem et gammelt K520 og det funker fremdeles som en drøm. Endret 26. mai 2018 av rofl2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå