archongamer Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Mitt lille bidrag til å få i gang litt liv i denne tråden. Var å sjekket om isen var gått på Storflåtan i helgen og det hadde den endelig. Fiske var tregt, så da ble det tid til noen bilder også. ISO 100, f.9. 60 sek. 10 stop ND. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Dramatisk himmel, flott kompoisisjon, eksponering som sitter som et skudd! Her var det vanskelig å finne noe å pirke på - det måtte i så fall være signaturen. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2018 Jøss, det var hyggelig tilbakemelding. Selv er jeg ikke helt komfotabel med toppen av treet og føler det "drukner" litt i himmelen, og skulle gjerne fått treet til å "poppe" litt mer ut fra resten. Men føler det sitter mer på etterarbeid siden enn det fototekniske. Begynner så smått å bli kjent med big stopperen min også, for har fått en mandagsutgave som har vist seg å være nærmere 11 1/2 stopp enn 10. Så ble mye feileksponeringer og støyfjerning i starten. Signaturen skjemmer litt ja, men synes den er grei å ha på bilder jeg legger ut på nett. . Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Mitt lille bidrag til å få i gang litt liv i denne tråden. Var å sjekket om isen var gått på Storflåtan i helgen og det hadde den endelig. Fiske var tregt, så da ble det tid til noen bilder også. ISO 100, f.9. 60 sek. 10 stop ND. Hengende tre.jpg Gjør seg veldig bra i s/h! Liker! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2018 Gjør seg veldig bra i s/h! Liker! Takk for tilbakemelding! Hyggelig at du likte det Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Jeg liker bildet godt og synes ikke at treet trenger å 'poppes' mer, det ville godt ut over balansen og tatt for mye av oppmerksomheten fra den fine himmelen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2018 Jeg liker bildet godt og synes ikke at treet trenger å 'poppes' mer, det ville godt ut over balansen og tatt for mye av oppmerksomheten fra den fine himmelen. Hyggelig at du likte det! Kan godt være du har rett angående treet. Var bare det jeg tenkte da jeg tok bilde at jeg ville få til, og dette preget meg vel også under etterarbeidet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå