AnonymDiskusjon Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Hvordan oppleves livet, og mennesker? Anonymous poster hash: 56b01...ab3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2018 bra. Anonymous poster hash: 651c4...cb5 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Bedre en de fleste, da de slipper å bry seg om alt og annet... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2018 Hm ok. Men tenkte litt mer utfyllende enn bra/dårlig. Anonymous poster hash: 56b01...ab3 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Stødig i engelsk? På Wrong Planet finner du utfyllende svar på det meste om dette. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2018 Mye å pløye gjennom der... bare lurer på en kortfattet forklaring på hvordan en med asperger opplever livet og mennesker. Anonymous poster hash: 56b01...ab3 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Oppleves som normalt, vil jeg tro. De har ikke akkurat noe annet liv de kan sammenligne med. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2018 Ja, men hvordan en annen ville forklart hvordan en med asperger opplever det. En kompetent person, feks en psykolog. Anonymous poster hash: 56b01...ab3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 (endret) Snakk med en psykolog da istedenfor å spørre på ett random forum?Er masse info der ute så skjønner ikke hvorfor du ikke bare googler det, du finner nok maaaange livshistorier bare du prøver. Endret 16. mai 2018 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Det er vel samme karen som spør i alle mulige tråder om hvordan det er å leve med en psykopat, borderline forstyrrelse og alt mulig annet. 3 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 (endret) TS, du ønsker nok å lære deg selv å kjenne. Dette er dessverre ikke en god arena for noe sånt, du må kun gjennom TILLIT til legen og psykiater få et innblikk på hvem du er og hva som skal til for å få bedre livskvalitet. Spørsmålene er også altfor brede, jeg kjenner 3 personer med asperger; ingen av de er like utenom noen fellestrekk for asperger, sensitiv mot støy og har en lukket eller tradisjonspreget tankegang. Beskriver neppe deg. Endret 16. mai 2018 av Cipher Panda Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2018 Har ikke noe særlig med kapasitet til å lese så mye. Må bli kortfattet. Og er ikke bare "snakk med en psykolog". Anonymous poster hash: 56b01...ab3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 (endret) Har ikke noe særlig med kapasitet til å lese så mye. Må bli kortfattet. Og er ikke bare "snakk med en psykolog". Anonymous poster hash: 56b01...ab3 Du fikk ett ganske utfyllende svar, det var ikke "bare". Du har ikke lyst til å høre profesjonelle men vil heller lese vanlig folks fjas online... Okay. Hva får du egentlig ut av å trolle? Sånn helt seriøst spørsmål, for du er det dølleste trollet jeg noensinne har vært borti - du gjør en ekstremt dårlig jobb så kan ikke tro du får så mye nytelse ut av det. Endret 16. mai 2018 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2018 Jeg troller ikke, jeg lurer på om jeg har asperger men må få info inn med teskje. Anonymous poster hash: 56b01...ab3 Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Jeg troller ikke, jeg lurer på om jeg har asperger men må få info inn med teskje. Anonymous poster hash: 56b01...ab3 Jeg vil anta at du er I aldermen 15-25 år, så da er det nok en sterk sannsynlihet for at du har fått diagnosn for lenge siden. Og hvis du lurer mer på det, enten om du har det eller ikke, er svaret allerede gitt... snakk med psykolog. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2018 Ok ringer psykologen etter lunsj... hotline. Anonymous poster hash: 56b01...ab3 Lenke til kommentar
Diskusjonist Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 (endret) Jeg fikk en Asperger-diagnose i 2013 når jeg var på avrusningshjem. Hadde lenge mistanke om at dette var en diagnose som jeg hadde, og derfor spurte jeg om mulighetene til å undersøke dette. Det føles vel egentlig ganske normalt å ha Aspergers. Men jeg har aldri ikke hatt Aspergers, så jeg har aldri vært "normal" og kan derfor ikke sammenligne med noe. Jeg har spesialinteresser og sliter litt med sosial angst. Å holde en samtale gående kan være vrient dersom jeg ikke kjenner personen så godt. Småprating med ukjente personer er så og si umulig for meg, kommer ofte ikke på noe å si. Forandringer i hverdagens rutiner er også stressende for meg. Dette er typisk for folk med Aspergers. Er ikke særlig begeistret for at jeg har Aspergers, av og til angrer jeg på at jeg valgte å undersøkes og diagnostiseres med det. Nå idag prøver jeg oftest å ignorere at jeg har det. Funker greit det Endret 22. mai 2018 av Diskusjonist Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2018 Er du i jobb? Hvis ikke, er det fordi de ikke klarer eller fordi du ikke får jobb? Hvilken innvirkning har diagnosen på livet ditt? Praktiske forhold? Behøver det med å ikke klare å holde samtaler ha noe med aspergers å gjøre? Hvis det er alvorlig nok, kan det komme av andre diagnoser? Anonymous poster hash: 56b01...ab3 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Jeg troller ikke, jeg lurer på om jeg har asperger men må få info inn med teskje. Anonymous poster hash: 56b01...ab3 Du tror ukjente, tilfeldige mennesker på et forum er mer kompetente til å gi deg en diagnose enn en psykolog? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2018 Nei, men jeg har fått utredning og det er ikke bare å liksom "ta steget", man må få innvilget søknad. Og når jeg har fått så mener de nok at det ikke er berettiget. Jeg lurer ikke på diagnosen min heller, men kunnskap og forståelse. Anonymous poster hash: 56b01...ab3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå