AnonymDiskusjon Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Er det noe sted man kan ta MR/CT på egen 'bestillelse' (og da selvsagt også ta regningen for det selv)? Synes hjernen er utrolig kul og skulle gjerne hatt et bilde av min egen. Lurer også på om det samme finnes for røntgen thorax? Og er det noen måte man kan bestille hjerteundersøkelse kun for å utelukke at noe er galt? Anonymous poster hash: 1d52c...753 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Det er enorm lang venteliste på MR, og du vil ta en undersøkelse fordi du synes hjernen er kul? aldri i livet at du får en henvisning av en lege uten noe reelt problem. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 hos unilab kan du bestille selv,men mr er dyrt,vanlig mr undersøkelse koster 2500kr,og om du vil ha det på cd selv,så er det ekstra Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Følg med på Psykologisk Institutts nettsider, de har forskingsprosjekter som trenger deltagere. Da kan du til og med få betalt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2018 Det er enorm lang venteliste på MR, og du vil ta en undersøkelse fordi du synes hjernen er kul? aldri i livet at du får en henvisning av en lege uten noe reelt problem. Det er derfor jeg sa privat, slik at jeg betaler for det selv. Anonymous poster hash: 1d52c...753 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå