smort1 Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 VG ble tungen på vektskåla! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Ikke EU men VG ? Ja Svein finnes andre veier at ferdes, men trist då jeg begynte på Digit i 2005, en lang reise då. Mvh Leif ? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2018 Ikke EU men VG ? Ja Svein finnes andre veier at ferdes, men trist då jeg begynte på Digit i 2005, en lang reise då. Mvh Leif ? Takker for følget, Leif! Vemodig, men var nok som ventet dette, dessverre! Ps! Min ferd videre blir nok kun på foto.no .... , trur eg.. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Ikke EU men VG Ja Svein finnes andre veier at ferdes, men trist då jeg begynte på Digit i 2005, en lang reise då. Mvh Leif Takker for følget, Leif! Vemodig, men var nok som ventet dette, dessverre!Ps! Min ferd videre blir nok kun på foto.no .... , trur eg.. Hei man, Svein Takk selv. Det er bra at du trur på ei liv, etter Akam Æ har ikke vært på foto.no, men kanske vi ses der? Nå fri til tirsdag 22 mai, skal bli mange fototurer då God 17 mai og langhelg Mvh Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2018 Ikke EU men VG Ja Svein finnes andre veier at ferdes, men trist då jeg begynte på Digit i 2005, en lang reise då. Mvh Leif Takker for følget, Leif! Vemodig, men var nok som ventet dette, dessverre!Ps! Min ferd videre blir nok kun på foto.no .... , trur eg.. Hei man, Svein Takk selv. Det er bra at du trur på ei liv, etter Akam Æ har ikke vært på foto.no, men kanske vi ses der? Nå fri til tirsdag 22 mai, skal bli mange fototurer då God 17 mai og langhelg Mvh Leif Takk, d.s.! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Ikke EU men VG Ja Svein finnes andre veier at ferdes, men trist då jeg begynte på Digit i 2005, en lang reise då. Mvh Leif Takker for følget, Leif! Vemodig, men var nok som ventet dette, dessverre!Ps! Min ferd videre blir nok kun på foto.no .... , trur eg.. Hei man, Svein Takk selv. Det er bra at du trur på ei liv, etter Akam Æ har ikke vært på foto.no, men kanske vi ses der? Nå fri til tirsdag 22 mai, skal bli mange fototurer då God 17 mai og langhelg Mvh Leif Takk, d.s.! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2018 Ikke EU men VG Ja Svein finnes andre veier at ferdes, men trist då jeg begynte på Digit i 2005, en lang reise då. Mvh Leif Takker for følget, Leif! Vemodig, men var nok som ventet dette, dessverre!Ps! Min ferd videre blir nok kun på foto.no .... , trur eg.. Hei man, Svein Takk selv. Det er bra at du trur på ei liv, etter Akam Æ har ikke vært på foto.no, men kanske vi ses der? Nå fri til tirsdag 22 mai, skal bli mange fototurer då God 17 mai og langhelg Mvh Leif Takk, d.s.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg