nor50 Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) Jeg ville aldri kjøpt noe fra et firma man ikke kan ringe om det er noe. Kontakt Oss Beklager vi tar kun svar pr epost for alle våre Web kunder . Epost: [email protected] Pakke/retur-adresse: DATASPESIALISTEN AS POSTBOKS 134 2011 STRØMMEN Faktura-adresse: DATASPESIALISTEN AS BENTSEBRUGATA 11 0476 OSLO Endret 15. mai 2018 av nor50 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Koster penger å ha noen på telefon, skal gi lavere priser visstnok. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Jeg ville aldri kjøpt noe fra et firma man ikke kan ringe om det er noe. Kontakt Oss Med andre ord har du ekskludert Elkjøp og Power? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 15. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) Jeg ville aldri kjøpt noe fra et firma man ikke kan ringe om det er noe. Kontakt Oss Med andre ord har du ekskludert Elkjøp og Power? Er da ikke noe problem å ringe dem. (Dessuten har jeg Elkjøp og Power på "armlengdes" avstand her jeg bor.) Endret 15. mai 2018 av nor50 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) Er da ikke noe problem å ringe dem. (Dessuten har jeg Elkjøp og Power på "armlengdes" avstand her jeg bor.)Du kommer aldri frem til butikken på telefon. Endret 15. mai 2018 av N o r e n g Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 15. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2018 Jeg ville aldri kjøpt noe fra et firma man ikke kan ringe om det er noe. Kontakt Oss Med andre ord har du ekskludert Elkjøp og Power? Er da ikke noe problem å ringe dem. (Dessuten har jeg Elkjøp og Power på "armlengdes" avstand her jeg bor.) Du kommer aldri frem til butikken på telefon. Det har jeg ikke hatt problem med de siste åra. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Leter man lenge nok, finner man alltids en person som jobber der og ett telefonnummer Men som selger/service person er det skikkelig irriterende å bruke en halvtime på en telefon hvor noe kunne ha blitt forklart iløpet av 30sekunder på mail... Tid er penger... Jo hvert minutt en teknikker bruker i telefonen jo lengere tid tar det før ting blir ferdig reparert.. Og om man har 100 kunder så tar det så mye tid at teknikkeren ikke har engang tid til å gjøre noe annet arbeid en å snakke i telefonen og produktet blir aldri ferdig Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Det har jeg ikke hatt problem med de siste åra. Da bor du et unikt sted, de ansatte i butikkene i og rundt Oslo svarer aldri på telefon. Kundesenteret svarer derimot, men de kan sjelden hjelpe deg. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2018 Så de hadde HTC U12+ på lager nå, og til best pris. La i handlekurven. Men det var 232 kr i porto! Da blir det i alle fall ikke noe av at jeg bestiller derfra! :-( Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Så de hadde HTC U12+ på lager nå, og til best pris. La i handlekurven. Men det var 232 kr i porto! Da blir det i alle fall ikke noe av at jeg bestiller derfra! :-( Styr unna de for alt det er verdt. "Krangla" lenge med de etter at en PSU jeg kjøpte fra de tok kvelden. De mente på at det ikke var noe reklamasjon på den. I tillegg hadde jeg visstnok kjøpt den billigere enn det de hadde sett for seg, så da hadde jeg iallefall ingenting jeg skulle ha sagt. 3 Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 (endret) Er det produsenten i Kina som bestemmer salgsvikårene i Norge, eller er det leverandøren? Det spørs om det ikke er forbrukerkjøpsloven Endret 23. juni 2018 av arne22 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå