archongamer Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 England chocker og kommer ikke til finalen. Tror de fort ryker allerede mot Columbia. Tror på en finale mellom Kroatia og Frankrike. Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 3. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2018 England chocker og kommer ikke til finalen. Tror de fort ryker allerede mot Columbia. Tror på en finale mellom Kroatia og Frankrike. Det finnes ingen "forbannelse" over England. Ofte er det tilfeldigheter som avgjør fotballkamper. England kunne f. eks. vunnet VM i 1998. De kan vinne VM i år. Men de er ikke favoritter. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Slik jeg tror det: Semifinalene blir Brasil - Frankrike England- Russland Finalen blir England mot Frankrike. England vinner en sjokkseier. Paul Pogba blir turneringens dominerende spiller etter svært god innsats i kvart og spesielt semifinalen mot Brasil. Da er min "tournament bracket" over. Gratulerer til Belgia. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Selvsagt Sverige som vinner dette. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Belgia er nå min store favoritt. De virker utrolig sterke nå. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Bare at Brasil var klart bedre i kveld. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Belgia vinner fotball EM 2018 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Bare at Brasil var klart bedre i kveld. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Skjønner ikke hvorfor Belgia er så sterke, De har jo direkte flaks at de vinner mot Brasil i dag. Til tider i andre omgang totalt rundspilt men holder unna. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Tror faktisk Sverige kan dra dette i havn, de har virket stabile og rolige gjennom hele VM.. Stresser ikke å spiller den fotballen de kan.. Resten av gjengen virker mer preget og føler at de kan tape hver eneste kamp fremfor å vinne den... Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 7. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2018 England har mye bedre spillere enn Svergie. Tror derfor England vinner. Men Svergie har et bra kollektiv, -de er dyktige taktisk. Spennende kamp. Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 7. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2018 (endret) Fire kanonbra lag i semifinalene. Dette blir nok spennende og underholdende kamper. Frankrike-Belgia England-Kroatia Jeg tror Frankrike og England er de mest sannsynlige vinnerne. Jeg gir et forsøk på å uttrykke sannsynligheten med tall, og sier: 55% sjanse for at Frankrike vinner, mot 45% på at Belgia vinner. 60% sjanse for at England vinner, mot 40% på at Kroatia vinner. England har hatt en enklere vei til semifinalen enn Frankrike. Jeg mener at Belgia er bedre enn England, men England er bedre enn Kroatia. England har spilt bra dette VM, men de har vært heldige med motstanderne. De kunne vel knapt fått en enklere vei mot finalen, med tanke på det nivået som alltid vil være der i et VM. Endret 7. juli 2018 av Vaniman Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 11. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2018 Imponerende spilt av Frankrike igår. De hadde god kontroll på kampen, selv om de tidvis ble presset litt i andre omgang. Satser på at England vinner i dag, så blir det en drømmefinale på Lørdag. For en sentral midtbanetrio Frankrike har i Kante, Matuidi og Pogba! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Heller mot frankrike eller kroatia. Men sliter med å velge en.... Tipper frankrike tar det. Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 12. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2018 Kroatia var sterke mot England. Kan bli en veldig bra finale. Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 15. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2018 Må bare si det, selv om det er skryt: Jeg tippet rett! "archongamer" tippet rett med Frankrike-Kroatia i finalen. Det er ikke så verst, for han tippet det 2. juli. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 England chocker og kommer ikke til finalen. Tror de fort ryker allerede mot Columbia. Tror på en finale mellom Kroatia og Frankrike. Kudos! Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Kroatia imponerte meg i dag, ser man på statestikken så vinner ikke Frankrike på en eneste statestikken. Hadde ikke vært noe og si om Kroatia hadde vunnet i dag, det hadde de fortjent. Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 16. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2018 Kroatia imponerte meg i dag, ser man på statestikken så vinner ikke Frankrike på en eneste statestikken. Hadde ikke vært noe og si om Kroatia hadde vunnet i dag, det hadde de fortjent. Det er vel litt øynene som ser. Jeg mener Frankrike var best, og at de vant fortjent. De har rett og slett bedre spillere enn Kroatia. Selv om Kroatia spilte bra, ble Frankrike et nummer for store. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Kudos! De to lagene som totalt sett var best i mesterskapet, og var begge fortjente finalister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå