Vaniman Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Hvem vinner fotball-VM i sommer? Selv tipper jeg Frankrike. Selv om Ribery og Benzema ikke blir med, har de et utrolig sterkt lag. Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 15. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2018 Har litt tro på England dette VM. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 (endret) Har tippa på Belgia siden 2014, i år er det deres tur. De har ganske gode spillere i alle ledd. Ellers så håper jeg Marokko kan komme seg ut av gruppa som kommer til å bli jækla vanskelig...er opprinnelig fra Marokko. Endret 16. mai 2018 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1800913 Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 17. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2018 Belgia har godt lag. De kan vinne VM. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 Har litt tro på England dette VM. Britene kommer til å tabbe seg ut igjen. Og treneren har med seg en forhåndsskrevet lapp med unnskyldning. Garantert. Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 Har ingen anelse. Bruker aldri å få med meg noe som helst før mesterskapet faktisk er i gang. Og selv da heier jeg på dem som spiller best fotball. Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 17. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2018 Har litt tro på England dette VM. Britene kommer til å tabbe seg ut igjen. Og treneren har med seg en forhåndsskrevet lapp med unnskyldning. Garantert. Gruppespillet bør være overkommelig for England. De kan møte et svakt lag i åttendelsfinalen og vips så er de i kvartfinalen. De er gode nok til å vinne mot hvem som helst. Si England og Frankrike møter hverandre 10 ganger, så vinner kanskje Frankrike 5, det spilles 2 uavgjort og England vinner 3. Straffekonkurranse kan alle lag vinne. Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 Har trua på at de skal til finalen. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Hæ, er det VM denne sommeren? Jeg som pleide å være interessert i fotball, jeg har ramla helt av. Blir vel en av de gamle traverne som vinner. Tyskland? Brasil? Italia? Hvis disse er kvalifisert da, haha Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Hæ, er det VM denne sommeren? Jeg som pleide å være interessert i fotball, jeg har ramla helt av. Blir vel en av de gamle traverne som vinner. Tyskland? Brasil? Italia? Hvis disse er kvalifisert da, haha Italia er ikke kvalifisert, men Somalia og San Marino er kvalifisert. Har trua på de i år. 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Hæ, er det VM denne sommeren? Jeg som pleide å være interessert i fotball, jeg har ramla helt av. Blir vel en av de gamle traverne som vinner. Tyskland? Brasil? Italia? Hvis disse er kvalifisert da, haha Italia er ikke kvalifisert, men Somalia og San Marino er kvalifisert. Har trua på de i år. Gode tips der. Selv har jeg trua på Tonga, mange spennende spillere der etter generasjonsskiftet! Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Hæ, er det VM denne sommeren? Jeg som pleide å være interessert i fotball, jeg har ramla helt av. Blir vel en av de gamle traverne som vinner. Tyskland? Brasil? Italia? Hvis disse er kvalifisert da, haha Italia er ikke kvalifisert, men Somalia og San Marino er kvalifisert. Har trua på de i år. Gode tips der. Selv har jeg trua på Tonga, mange spennende spillere der etter generasjonsskiftet! Neida, men Italia er ikke kvalifisert. Tyskland, Frankrike og Brasil har store sjanser i år tror jeg. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Jeg håper litt på et av de "mindre" lagene tar det. Synes både Belgia og Kroatia virket ganske bra. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Akkurat nå tipper jeg Belgia eller Tyskland. Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 1. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2018 For pokker! Nå har England gode sjanser til å nå semifinale! Dette blir spennende! Tror fortsatt Frankrike vinner VM. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Slik jeg tror det: Semifinalene blir Brasil - Frankrike England- Russland Finalen blir England mot Frankrike. England vinner en sjokkseier. Paul Pogba blir turneringens dominerende spiller etter svært god innsats i kvart og spesielt semifinalen mot Brasil. Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 2. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2018 Slik jeg tror det: Semifinalene blir Brasil - Frankrike England- Russland Finalen blir England mot Frankrike. England vinner en sjokkseier. Paul Pogba blir turneringens dominerende spiller etter svært god innsats i kvart og spesielt semifinalen mot Brasil. Det virker sannsynlig. Men i en finale mellom Frankrike-England mener jeg Frankrike er den mest sannsynlige vinneren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå