steinjarle Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Snapchat begynner å vise annonser du ikke kan hoppe over Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Snittvisning på 2 sekunder? Da vet du hvor lang tid du har på å fenge publikum. 6 Lenke til kommentar
Arn H Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) Vurderte å reinstallere nå som de endrer tilbake,men dette stoppet meg fort gitt Endret 15. mai 2018 av Arn H 6 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Noe skal de dekke kostnadene med. 1 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Greed.... Med hentydning mot de som ønsker å tjene penger på noe de har laget, eller de som ønsker at alt skal være gratis? 9 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Jeg tror nok SC gjengen har nok, det er jo et multimilliard dollar selskap. Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Jeg tror nok SC gjengen har nok, det er jo et multimilliard dollar selskap. Er ikke mye igjen av milliardene om de bare går i minus Lenke til kommentar
warbrd Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Jeg tror nok SC gjengen har nok, det er jo et multimilliard dollar selskap. Det betyr vel bare at aksjonærene har spytta inn såpass mye penger, og har trua på at de skal få igjen pengene i fremtiden. For at aksjonærene skal få avkastning må jo selskapet tjene penger. 1 Lenke til kommentar
Ulvlithium Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Jeg tror nok SC gjengen har nok, det er jo et multimilliard dollar selskap. Om de har nok eller ikke har ingenting å si, det faktum at du regelrett kaller de grådige for å ta betalt for noe som har vært gratis. Vitner mer om grådighet fra din side. 1 Lenke til kommentar
Discord Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 gimeg muligheten til å kjøpe appen for en engangs sum isåfall. hater reklame i app. 1 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Dette måtte jo komme.. Nå må man huske å skru av eller ned lyd hver gang man skal se bildesnap, pga alt en reklamevideo kommer. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Jeg tror nok SC gjengen har nok, det er jo et multimilliard dollar selskap. Om de har nok eller ikke har ingenting å si, det faktum at du regelrett kaller de grådige for å ta betalt for noe som har vært gratis. Vitner mer om grådighet fra din side. "Reklame" i SC er jo ikke akkurat noe nytt. Paid promotions og influencers har jo vært med lenge, kom ikke her og si at de ikke har tjent på dette. De sitter på en enorm brukermasse og mulighetene for å selge dyr reklame her bør være svært god, i tillegg er store deler av brukerne av typen "unge" som er lett påvirkelige i forhold til merkevarer og handler mye på impuls. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Er det egentlig noen grunner igjen for å bruke snapchat? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Tja, at "alle" er der? Ikke grunn for alle vil jeg tro, men. Er jo forholdsvis mange som tjener til livets opphold ved å dele bilder og videoer på dette programmet, få folk til å abonnere på sin premium konto for eksempel. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Spørs om de største forbrukerne går over til sms. Hva tror dere? Lenke til kommentar
disk Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 Reklame er den tingen eg skyr ingen midler for å bli kvitt. Kan rett og slett ikke fordra det, så takk pris for adblockers og at eg ikkje er hektet på disse utbredte appsa. Noe sier meg at det finnes en løsning også for de som liker snapchat, og ønsker reklamen dit peppern gror. Er det noe eg kunne betalt for, er det en god app for å blokkere apps, men disse ser ut til å være gratis. 2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 Er det egentlig noen grunner igjen for å bruke snapchat? Har 1118 dager streak der men en kompis. Er krise om Snapchat omså har en dag nedetid ? Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 Spørs om de største forbrukerne går over til sms. Hva tror dere? Vi har RCS nå på Telenor og Telia sine nettverk (inkludert underleverandører). Installér Android Messages og behovet for snapchat forsvinner. Eventuelt bare FB Messenger. Fuck tvunget reklame med lyd. Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 Har ikke merka dette i det hele tatt, bruker ikke Discover-fanen fordi det er 100% uinteressane greier. Hva i all verden bruker dere andre denne fanen til? Følger dere tilfeldige folk som dere finner i Discovery? Hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg