avtrekkeren Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Heisann, Har et litt merkelig problem her, gjelder når jeg starter opp spill i direct3d (Fifa2004 og Black & White har jeg testet nå etter en reinstall av windows). Når jeg starter opp spillet, så henger liksom deler av desktopen igjen i spillet en stund. Musepekeren er den jeg har i windows (ikke spillet sitt), og om jeg klikker med musen på skjermen, går jeg rett til desktop, og må maksimere vinduet fra taskbaren igjen. Da henger ingenting igjen. Det virker nesten som om desktopen og spillet konkurrerer om å være øverst... I Fifa 2004 går dette greit, da man kan alt-tabbe dette spillet uten at det kræsjer, men i B&W kræsjer spillet om jeg prøver å gå inn igjen. Noen som har hatt lignende problemer? Er litt vanskelig å forklare 100% nøyaktig hva som skjer men jeg har nå prøvd etter beste evne. Kjører WinXP Pro, Ati Radeon 9700 Pro med Catalyst 3.9 drivers. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 er ikke helt sikker på om det hjelper, men jeg hadde instalert omega driverne i stede. Kanskje, kanskjer ikke ...... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Prøv omega driverene, ellers sjekk at strømkontakten står plugga i skjermkortet. Du kan også prøve en ny format hvis du orker.. Vet det er litt tungvint men av og til the best. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Hmmm... Fant ut hva det var... Broren min hadde akkurat samme problemet, med et annet skjermkort (Geforce 2ti) Det viser seg at en av de siste security updates'ene til Windows XP, nærmere bestemt denne http://www.microsoft.com/technet/treeview/...in/MS03-045.asp Messer ting totalt opp... Avinstallerte den security-fixen, og vips - alt funka helt flott... Edit: Angående formattering, så er Windows aldri gamlere enn 2 uker på min maskin - har en sykdom der jeg MÅ reinstallere det hele tia.... Endret 30. desember 2003 av KriFos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå