Gå til innhold

MechWarrior 4 og MechWarrior Black Knights på XP

Anbefalte innlegg

Heisann...

Har lastet ned demoene til spillene i "emne" og får ikke kjørt dem i XP. (Setter jeg compatibility mode til 98 får jeg opp at jeg har DX versjon 7.noe, men XP kommer jo med DX8.1?!

I 2000 compatibility skjer samme som i XP, dvs. at jeg får opp en sort skjerm, som etter et par sekunder blir resiza til et mindre vindu (med sort innhold) og så slutter det å svare os'et.. (not responding). Jeg stenger ned vinduet (end program) og bak der ligger autoconfigen til spillet. Har forsøkt å sette alle options til laveste/av, men får samme problem da.

Er det andre som har fått spillene (eller demoene) til å fungere på win-xp?

Vil helst ungå å lage dual boot... win-seriene må jo re-instaleres med jevne mellomrom, og da må man vel re-installe begge os'ene hver gang.. (Når man (re)installerer 98 så føker den til xp?!)

Noen tips, noen som har fått det til å funke på XP?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått høre via andre kilder at Mechwarrior demo er ustabil, men at fullversjonen fungerer helt fint på XP og at det derfor er demoen og/eller min hardware som er problemet...

Gjetter på Monster lydkortet eller Matrox G400 skjermkortet om det er hardware som er problemet...

Takk til de som leste posten.

Spørsmålet anses som avklart fra mitt ståsted.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...