AfterGlow Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Skjermkortgiganten melder om rekordkvartal.Nvidia håver inn penger på spillere og kryptogravere Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 In other news: Jorden er rund. 1 Lenke til kommentar
3irik Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 In other news: Jorden er rund. Sikker? Jeg har hørt noe helt annet: https://theflatearthsociety.org/home/ For øvrig gøy å høre at mange av grafikkortene beregnet på spilling også brukes til kryptograving mens man ikke spiller - Jeg hører til i den kategorien. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 In other news: Jorden er rund. Sikker? Jeg har hørt noe helt annet:https://theflatearthsociety.org/home/ For øvrig gøy å høre at mange av grafikkortene beregnet på spilling også brukes til kryptograving mens man ikke spiller - Jeg hører til i den kategorien. "Arghhh, we hate miners who jacks up the prices" jkjk Men nice da, hva er hash rate'n / hva slags skjermkort ? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) De selger kanskje mange mellomklassekort om dagen? Mtp. at det har vært fullstendig tørke når det gjelder tilgjengelighet på 1080 Ti siden nyttår er det neppe mange entusiaster som har kjøpt seg nytt kort. Komplett har vel 26 modeller i sortimentet, og så vidt jeg har sett har de bare hatt 3-4 varianter lagerført en enkelt dag hver siden da. Over 20 modeller har tilsynelatende ikke vært lagerført på snart et halvt år, og det er tilsvarende hos de andre butikkene. Ganske håpløst at nVidia ikke klarer å levere kort over en så lang periode. Endret 15. mai 2018 av Dellers 3 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Men å sette ned prisen er ikke i Nvidias tanke for at flere kan kjøpe deres produkter , nei bare pøse på med høyere priser som i siste utfall fører til dårligere inntekter på lengre tid lol Men de forstår de vel ikke Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 (endret) De selger kanskje mange mellomklassekort om dagen? Mtp. at det har vært fullstendig tørke når det gjelder tilgjengelighet på 1080 Ti siden nyttår er det neppe mange entusiaster som har kjøpt seg nytt kort. Komplett har vel 26 modeller i sortimentet, og så vidt jeg har sett har de bare hatt 3-4 varianter lagerført en enkelt dag hver siden da. Over 20 modeller har tilsynelatende ikke vært lagerført på snart et halvt år, og det er tilsvarende hos de andre butikkene. Ganske håpløst at nVidia ikke klarer å levere kort over en så lang periode. Hadde du fulgt med, så har det ikkje vært noe problem å få tak i 1080ti. Det er bare at korta har blitt solgt så fort at de kbaor vises at de har vært på lager. Komplett.no har sikkert hatt flere 1000 1080ti kort inne. Det er jo ikkje det at nVidia ikkje har klart å levere noen kort, de har jo levert ut utrolige mengder... De som har bestillt, har som regel fått før forvenra leveringstid. Det er typisk dem som ikkje skulle kjøpe 1080ti uansett som klager på at det ikkje har vært på lager og/eller ville ha en spesiell modell. Skal man vente til man ser ting på nettlager, så er man jo heke tiden sist i køen. Endret 16. mai 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Men så er det ikke smart å kjøpe 1080 ti i dag når 1180 antakelig kommer sommeren eller høsten hvis man ikke må ha skjermkort fort i så fall. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Men så er det ikke smart å kjøpe 1080 ti i dag når 1180 antakelig kommer sommeren eller høsten hvis man ikke må ha skjermkort fort i så fall. Ingen som har sagt det Håper nye kort kommer i juli, fordi da er jeg ferdig med sommerferie. Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Tviler på at det bare er Nvidia som tjener på dette, hørt om AMD? Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 In other news: Jorden er rund. Sikker? Jeg har hørt noe helt annet:https://theflatearthsociety.org/home/ For øvrig gøy å høre at mange av grafikkortene beregnet på spilling også brukes til kryptograving mens man ikke spiller - Jeg hører til i den kategorien. Hvilket oppsett bruker du? Lenke til kommentar
3irik Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 (endret) "Arghhh, we hate miners who jacks up the prices" jkjk Men nice da, hva er hash rate'n / hva slags skjermkort ? Hvilket oppsett bruker du? Ikke noe voldsomme greier - en gamingmaskin med 1070. Er nok ikke lønnsomt i seg selv, men siden vi varmer huset med elektrisitet uansett er det ikke mye å tape i strøm Endret 18. mai 2018 av 3irik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå