Tullballj Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Fikk byttet fjærer og dempere foran på min bil for et år siden. I fjor hadde jeg den inne fordi den brakk på høyre side. I år brakk den på venstre side, selv om jeg fikk byttet både dempere og fjærer på begge sider når jeg først hadde den inne. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 15. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2018 Delen som falt av. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Dårlig kvalitet på fjæra, reklamasjon. 3 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Fikk du byttet topplagre samtidig? Trege topplagre kan spise fjærer. Istemmer ellers Leo her. 1 Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 15. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2018 Vet ikke hva som er vanlig jeg? Når du bytter fjærer og dempere er vel det normalt å bytte lageret også? Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 15. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2018 ... I følge anbudet skulle de bytte fjærbenslager også. 2 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Det bør byttes, men slett ikke alle gjør det likevel. Minnes en lignende sak hvor det ikke var byttet topplager men det var fakturert for det... Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 15. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2018 Jeg har betalt for det så de bør ha byttet det. Har ikke hørt noe fra verkstedet ennå. Ringte de tidligere og de ville ha den inn. Fikk Naf til å hente bilen og kjøre den til verkstedet. Håper at de tar det på sin kappe og ikke sier at det skyldes noe annet. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Det er iallfall "noe" gærnt når det ryker såpass fort, og det som er gærnt bør de enten kjenne til (at lagre ikke ble byttet), eller så er det feil med fjæren, ergo de må bytte da og. Vil overraske meg om dette ikke går din vei. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 16. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2018 De fikk ikke sett på bilen i går men skal ringe meg i dag. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Det er en klar reklamasjon og alle utgifter bør dekkes av verkstedet også leiebil. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Akkurat samme skjedde med min bil, fikk begge sider nye(annen type) på garanti. Dårlig kvalitet var årsaken. (mine var nesten nye så) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå