Gå til innhold

Klar tale fra brukerne: Dette er tingene de liker og hater ved iPhone X

Anbefalte innlegg

Og grunnen? Mye bruk med skjerm. Før så ringte vi mest, nå spiller vi og så videre. Min mobil holder greit nivå hvis jeg kun bruker den til tale.

Sant, og skjermene er mye større.

Men siden 2007 hvor smarttelefon begynte å bli vanlig, med store skjermer og mye bruk har batteritid stått omtrent stille.

Jeg hadde første gen iPhone, ræva batteri. Har vært omtrent samme siden da.

Dette er effekten av reklame. Før iPhone kom var det alltid kamera som ble listet opp først. Så snudde det, de fikk ikke plass til skikkelig optikk i tynne tlf, da ble samtlige kameraer på markedet ræva.

Akkurat det samme skjedde med batteritid. Kanskje blir batteri viktig igjen, men troligvis kun når produsentene velger det, og vi svelger det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i at Siri ikke er bra nok til å brukes, betyr ikke at Alexa og Google er så fantastiske heller. Ikke en faktor for valg av telefon :-)

Google assistant er lysår lengre frem enn Siri. Har du prøvd den i det siste? Jeg har både iPhone og en Android telefon samt Google Home. Assistant er genial..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Hva er det dere bruker telefonen til hele dagen? Klarer dere ikke å legge den i fra dere i det hele tatt? Skal hvert eneste sekund brukes til å spille noe, se på film eller gjøre noe annet på telefonen? Hvordan får dere tid til å snakke med de menneskene rundt dere, eller få noe jobb unnagjort?

Jeg har aldri opplevd å ha tomt batteri når dagen er over. Har som regel mellom 50 og 60% igjen. Men så klarer jeg å la telefonen ligge stille av og til da. Ofte i noen timer av gangen faktisk. Er det bare jeg som ikke er avhengig av spilling, Netflix eller Spotify 24/7?

Lenke til kommentar

Hva er det dere bruker telefonen til hele dagen? Klarer dere ikke å legge den i fra dere i det hele tatt? Skal hvert eneste sekund brukes til å spille noe, se på film eller gjøre noe annet på telefonen? Hvordan får dere tid til å snakke med de menneskene rundt dere, eller få noe jobb unnagjort?

Jeg har aldri opplevd å ha tomt batteri når dagen er over. Har som regel mellom 50 og 60% igjen. Men så klarer jeg å la telefonen ligge stille av og til da. Ofte i noen timer av gangen faktisk. Er det bare jeg som ikke er avhengig av spilling, Netflix eller Spotify 24/7?

Bruker den mye i jobbsammenheng, som veldig mange andre. Mail er en stor del av arbeidsdagen, telefonsamtaler, bruke nettet for å sjekke ting i jobbsammenheng.

Det er ikke alle som har samme jobben som deg, for noen er faktisk en god telefon et verktøy mesteparten av dagen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...