FLuAA Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Når ejg slår på pc'n lager hdd'en knirkerlyder i 5-10sek. de forsvinner når windows loades. Noen som vet hva som kan være galt? Endret 14. desember 2003 av FLuAA Lenke til kommentar
^foxtrot Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 At hardisken lager lyder når den jobber er ikkje så unormalt. Men er det snakk ekstreme lyder som om den skal bli sprengt o.l ville eg begynt å lure på om eg skulle fått tak i en ny. Skommle greier. Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Heisann.. Jeg hadde en WDC 80GB (WD800BB) som begynte å "klikke" litt av- og til. I uka som var takka den for seg.. Da hadde den klikka i ca ei uke. Siste gangen jeg kjøper WD disker. Bråker fælt, og jeg har hatt 5 WD-disker de siste 2 åra som har slutta å virke. Last ned WinDLG fra Western Digital's support sider og kjør tester på harddisken. Lykke til! Mvh, Thomas. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 det høres ut som om man drar en gaffel over en tallerken Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ta backup av viktige filer med en gang, for gaffel+tallerken lyder høres ikke bra ut! Fare for at disken tar kvelden snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå