Mads2 Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Hvis jeg kommenterer på et debattinnlegg på facebook F. Eks, er det mulig å skjule at mine venner kan se kommentaren min? Eller at den ikke kommer opp straks de åpner vedkommendes startside? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Slikt har man ekstra konto til Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 haha har jeg lurt på også. Man kan ikke skrive en bokstav et sted før det blinker og smeller midt i trynet på alle man kjenner åååja hva mente du med ..... så du ... altså ... hvorfor var det slik at ... Lenke til kommentar
Mads2 Skrevet 15. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2018 Luske_Ludvig Ja du har et poeng, men også litt skuffende å måtte bruke en falsk konto med et tilfeldig navn allikevel. Smultring77 Enig. For eksempel fant jeg ut at over 4 av mine venner fant ut hva jeg skrev nettopp, alltid litt flaut og ubehagelig. Kjipt å bruke Facebook egentlig når det må være KGB overvåking Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Luske_Ludvig Ja du har et poeng, men også litt skuffende å måtte bruke en falsk konto med et tilfeldig navn allikevel. Smultring77 Enig. For eksempel fant jeg ut at over 4 av mine venner fant ut hva jeg skrev nettopp, alltid litt flaut og ubehagelig. Kjipt å bruke Facebook egentlig når det må være KGB overvåking japp. ikke at det er så hemmelig det jeg skriver, men om jeg skriver en debatt, så TRENGER ikke alltid svigermor, kompis, kollegaer, kjerringen og naboen få det opp øverst i feeden. Lenke til kommentar
Mads2 Skrevet 15. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2018 Sant det, men jeg har slike venner som tar snap av det jeg man har skrevet og for å vise det til alle vennene mine i en gruppe for eksempel Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Du kan i det minste skjule det for de du selv vil. Når du skirver kommentar etc, skal det være en knapp like nedenfor feltet der du skriver med "Venner" på. Klikk på den og der kan du velge hvem som skal se kommentaren din. Lenke til kommentar
Mads2 Skrevet 15. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2018 Du kan i det minste skjule det for de du selv vil. Når du skirver kommentar etc, skal det være en knapp like nedenfor feltet der du skriver med "Venner" på. Klikk på den og der kan du velge hvem som skal se kommentaren din. Åh? Jeg finner ikke det. Har du screenshot? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) Okay, min feil, leste første posten din litt for fort dessverre. Trodde du mente innlegg og ikke kommentarer. Endret 16. mai 2018 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå