asyrst Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Hei.. Fins det noe program som tar opp lyd rett fra utlinjen.. det som skal ut til høyttalere/headset slik at jeg slipper å bruke mikrofon å sette den ved høyttaleren? Blir så dårlig lyd av det. Skjønner dere hva jeg mener her eller? Svar mottas med takk Endret 14. desember 2003 av asyrst Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hvis du har et SB Live! eller Audigy 1 eller 2 er det bare å sette "recording-source" til What-U-Hear, og ta opp... Hvis ikke er vel en mulighet å koble linje-inngangen direkte til utgangen? Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) ...et SB Live! eller Audigy 1 eller 2 er det lydkort det...? er vel d Hvis ikke er vel en mulighet å koble linje-inngangen direkte til utgangen? ja.. tenkte på det jeg og, men har ikke kabel.... Endret 14. desember 2003 av asyrst Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 ingen andre forslag her da? Lenke til kommentar
Halfedge Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Jeg tror programmer som TotalRecorder (søk i Google) gjør det du ønsker, uten at jeg har testet det selv Endret 14. desember 2003 av Halfedge Lenke til kommentar
Bose Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 er et valg i record menyen i volumkontroll hvor du kan velge hvilken kilde det skal tas opp fra.velg stereomix/wave eller hva det nå heter på lydkortet ditt(litt forskjell fra lydkort til lydkort tror jeg) Lenke til kommentar
art Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Se her : http://www.mp3recorder.us/ art Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Mener Audacity er et ganske bra gratis program, men her må man klippe og lime da (De fleste klarer dette) Ellers så er linken over meget bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå