Fotoskrulla Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Alnes Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Flott bilde med løvetann ? Snart er Bildekritikken et minne ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Et ypperlig avskedsbilde Helene. Nydelige farger og ypperlig komposisjon. Nok et fremragendde bilde fra deg. Her i Calgary eksploderer det i grønt med +28 idag, og i morgen +30. Deretter et par dager med regn og kjøligere temperatur før vi går opp til mer moderate temperaturer. Lykke til videre. Mvh, Jon Lenke til kommentar
Pande Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Flott «avskjed», og takk for laget:-) See you on the other side... Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Så nydelig vår/sommerbilde - vil savne de gode bildene dine - er selv lite aktiv med foto nå, men må innom for å se på andres bilder :-) Lenke til kommentar
sussss Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Forår og skønne farver god stemning her Hilsen Suss Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Takk, like så! Jeg har spesielt hatt glede av å se bildene fra våre felles hjemtrakter . Vi treffes nok på et annet bildeforum... vh, -bj. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2018 Flott bilde med løvetann Snart er Bildekritikken et minne Mvh Leif Et ypperlig avskedsbilde Helene. Nydelige farger og ypperlig komposisjon. Nok et fremragendde bilde fra deg. Her i Calgary eksploderer det i grønt med +28 idag, og i morgen +30. Deretter et par dager med regn og kjøligere temperatur før vi går opp til mer moderate temperaturer. Lykke til videre. Mvh, Jon Flott «avskjed», og takk for laget:-) See you on the other side... Så nydelig vår/sommerbilde - vil savne de gode bildene dine - er selv lite aktiv med foto nå, men må innom for å se på andres bilder :-) Forår og skønne farver god stemning her Hilsen Suss Takk, like så! Jeg har spesielt hatt glede av å se bildene fra våre felles hjemtrakter . Vi treffes nok på et annet bildeforum... vh, -bj. Hei alle sammen! Tusen takk for hyggelige hilsener. Noen av dere vil jeg nok treffe igjen på andre sider. Det var synd det gikk som det gikk, jeg har hatt det hyggelig her inne Vi snakkas! Helene Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Flott bilde med løvetann Snart er Bildekritikken et minne Mvh Leif Et ypperlig avskedsbilde Helene. Nydelige farger og ypperlig komposisjon. Nok et fremragendde bilde fra deg. Her i Calgary eksploderer det i grønt med +28 idag, og i morgen +30. Deretter et par dager med regn og kjøligere temperatur før vi går opp til mer moderate temperaturer. Lykke til videre. Mvh, Jon Flott «avskjed», og takk for laget:-) See you on the other side... Så nydelig vår/sommerbilde - vil savne de gode bildene dine - er selv lite aktiv med foto nå, men må innom for å se på andres bilder :-) Forår og skønne farver god stemning her Hilsen Suss Takk, like så! Jeg har spesielt hatt glede av å se bildene fra våre felles hjemtrakter . Vi treffes nok på et annet bildeforum... vh, -bj. Hei alle sammen! Tusen takk for hyggelige hilsener. Noen av dere vil jeg nok treffe igjen på andre sider. Det var synd det gikk som det gikk, jeg har hatt det hyggelig her inne Vi snakkas! Helene Hei Alltid synd ner noe man liker legges ned, får se hva som skjer, er ikke på noe annet forum? Storm her nå og noen hvitkinngås prøver å trekke mot Svalbard, men snur og lurt det Er å lit regn, men også sola prøver, ikke at trekke, men at vise seg og gi lys og varme God helg videre Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg