Sir Smokealot Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg havner stadigvekk her?: www.perfectnav.com Perfect my a** "kunne ikke finne blabla" Det er vanligvis nok å trykke oppdater ... Kobla bort reutern for ei stund sia... ISP er monet.no Kan d være en kazaa-bot som kødder? Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Du har nok fått deg litt spyware Her finner du ut hvordan du fjerner det: http://www.kephyr.com/spywarescanner/libra...nav/index.phtml Lenke til kommentar
Sir Smokealot Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Tenkte meg d ja. Fjernet den manuelt, og det ser ut til å "funke". Kazaa startet fint og. Takk, takk og takk Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 du kunne godt ha prøvd og søke litt på googel. Et søk på på perfectnav gir resultate: PerfectNav - Adware removal instructions prøv denne siden, så fixer du det garantert! GOD JUL Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 sikkert no browser hijack shit... prøv adaware eller noen tidligere nevnt progz. Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 her et et spyware fjerne programm som jeg kan anbefale: Download Ad-Aware Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå