Ursidae Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Har en 4 TB harddisk som jeg nylig har byttet kabinett på og nå har jeg bare 1/10 av plassen jeg hadde.Hva kan jeg gjøre for å gjenopprette de 4tb jeg hadde? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Har du flyttet den fra en type USB kabinett til et annet? Er det viktig å beholde innholdet, eller kan alt slettes? Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 14. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2018 (endret) Har du flyttet den fra en type USB kabinett til et annet? Er det viktig å beholde innholdet, eller kan alt slettes? har flyttet til nytt kabinett ja. Viste den til en som i motsetning til meg ikke er teknologisk tilbakestående og han tror at disken orginalt er delt i 2 siden han klarte å få tilbake alle 4TB men det vises som 2 stasjoner på 2tb hver. Endret 14. mai 2018 av Ursidae Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 14. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2018 Har du Windows eller Linux? win Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Om du går inn i disk management/diskbehandling, står det noe der om harddisken? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Er sikkert bare en partisjon hvis det er hele harddisken er noe feil på harddisken, ta en full formattering så kanskje? Hvis det ikke er mye backup som må tas først. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Sjekk diskbehandling og installer eventuelt WinDirStat for å sjå kva som føregår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå