Redaksjonen. Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Vi legger ned Bruktmarked og Bildekritikk Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Høres ut som en fornuftig avgjørelse basert på kriteriene som skisseres ovenfor. 3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Blir månedtrådene, fototreff bildetrådene, gamle BK "arkiv", utfordringer, ditt fotogalleri, etc. påvirket av dette valget ? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Blir månedtrådene, fototreff bildetrådene, gamle BK "arkiv", utfordringer, ditt fotogalleri, etc. påvirket av dette valget ? Innhold i forumet, her på Diskusjon.no, vil ikke bli påvirket, med mindre det ligger i kategorien Tek bildekritikk. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 (endret) Litt avsporing, men nå er det over ett år siden tek.no ble kjøpt opp av VG. Det er også over ett år siden varselet om at diskusjon.no som kommentarfeltet tik tek artikler vil bli forlatt..... Endret 14. mai 2018 av plankeby Lenke til kommentar
Pande Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Blir bildene og profilen slettet for godt når dere legger ned? Lenke til kommentar
FB.127201362 Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Damne, Viste ikke at Tek hadde ett bruktmarked. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 (endret) Har alltid synes bruktmarkedet er bedre strukturert enn Finn for finne datautstyr. Ser ut som jeg skal bruke helgen på å lage et nytt gratis alternativ. Endret 14. mai 2018 av siDDis 5 Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 (endret) Siden Hardware.no ble klippet opp og solgt i biter, så har hele greia blitt en saktegående og lang nedtur. Resten forvitrer sakte men sikkert. Jeg har fått mindre og mindre interesse for nettstedet, og bruker ikke lenger nettstedet daglig slik som før. Endret 17. mai 2018 av Din_Laban 6 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Kanskje vi kan få i gang bildekritikkforumet igjen da. Alt var jo så fantastisk og skulle lage aktivitet når bildekritikken blei flytta fra forumet og over på Akam. Egentlig overrasket at tjenesten har fått leve så lenge mtp. slakten HW-nettverket har vært gjennom. 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Kanskje vi kan få i gang bildekritikkforumet igjen da. Alt var jo så fantastisk og skulle lage aktivitet når bildekritikken blei flytta fra forumet og over på Akam. Egentlig overrasket at tjenesten har fått leve så lenge mtp. slakten HW-nettverket har vært gjennom. Det koster arbeidstimer å fjerne tjenester også. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Kanskje vi kan få i gang bildekritikkforumet igjen da. Alt var jo så fantastisk og skulle lage aktivitet når bildekritikken blei flytta fra forumet og over på Akam. Egentlig overrasket at tjenesten har fått leve så lenge mtp. slakten HW-nettverket har vært gjennom. Bildekritikktjenesten ble dessverre aldri utviklet dit jeg ville ha den, hvor den kunne være ett av flere lokomotiv som kunne dra Akam-lasset. RIP 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Det høres ut som samme de gjorde med mye. Selv Prisguiden blei jo neglisjert i årevis frem til en konkurrent dukket opp. 3 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) Siden Hardware.no ble solgt klippet opp og solgt, så har hele greia blitt en saktegående og lang nedtur. Resten forvitrer sakte men sikkert. Jeg har fått mindre og mindre interesse for nettstedet, og bruker ikke lenger nettstedet daglig slik som før. Samme her. Reddit har tatt over som den siden jeg sjekker daglig. Endret 15. mai 2018 av TheOats 1 Lenke til kommentar
J!nx Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Tek har gått fra å være en side jeg sjekket flere ganger om dagen (hardware.no) til å bli noe som sjekkes en gang nå og da hvis jeg kjeder meg og husker siden.. 4 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Tek har gått fra å være en side jeg sjekket flere ganger om dagen (hardware.no) til å bli noe som sjekkes en gang nå og da hvis jeg kjeder meg og husker siden.. Hardware.no endrer seg, Tek-nettverket endrer seg, eierne av Tek endrer seg og du endrer deg. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Hardware.no endrer seg, Tek-nettverket endrer seg, eierne av Tek endrer seg og du endrer deg.Dyr endrer seg også når de blir slakta. Og den eneste måten å beskrive det som har skjedd er rein slakt. 5 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) Hardware.no endrer seg, Tek-nettverket endrer seg, eierne av Tek endrer seg og du endrer deg.Dyr endrer seg også når de blir slakta. Og den eneste måten å beskrive det som har skjedd er rein slakt. Rett skal være rett: Akam gikk aldri med overskudd, og gikk bare tilnærmet i null ett eneste år, og det var da FotoVideo (nå Scandinavian Foto) kjøpte for en million i reklame. Synd, men sant. Jeg forsøkte å argumentere at bredden i stoff som Akam sørget for bidro til ytterligere verdiskapning for helheten/de andre sidene, i form av økt eller opprettholdt trafikk. Men det var aldri nok til å holde det gående i det lange løp. Endret 16. mai 2018 av Aetius Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Der veit nok du bedre enn meg. Jeg bare ser det fra utsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg