Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sykemeldt i ett år, hva nå?

Anbefalte innlegg

Hei. Har vert 100% sykemeldt i ett år nå(siden juni 2017) hadde 100% stilling å fått utbetalt 24000 i mnd etter skatt, sykt chillærn, for jeg går bare rundt å kjøper ting i butikk og nettet og drikker i helgene :) trives veldig med det! men i Juni har jeg vert sykemeldt i ett år, vil jeg få 24 000 i juni også? Den 12 mnd?

Gidder ikke jobbe enda (er for syk til å jobbe) mer så lurer på hva jeg gjør for å få mere penger, og hvor mye penger vil jeg isåfall få?

Takk for hjelp!

Anonymous poster hash: d35f6...f4e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje denne linken svarer på spm.

Skal du over på noe annet tiltak får du vel maks 66% (Arbeidsavklaringspenger f.eks) av hva du hadde.

Hva sier legen din?

Er psykiatern min som vet slikt, legen sa jeg sku komme på en time senere for å få mer sykemelding men tror ikke hun kom på og vet at jeg var sykemeldt i juni 2017?

Men får jeg sykepenger i Juni utbetalingen?

Lenke til kommentar

Kanskje denne linken svarer på spm.

Skal du over på noe annet tiltak får du vel maks 66% (Arbeidsavklaringspenger f.eks) av hva du hadde.

Hva sier legen din?

Er psykiatern min som vet slikt, legen sa jeg sku komme på en time senere for å få mer sykemelding men tror ikke hun kom på og vet at jeg var sykemeldt i juni 2017?

Men får jeg sykepenger i Juni utbetalingen?

Kanskje du skulle hatt et samarbeidsmøte mellom psykiater, lege og evt. nav veileder for å få klarhet i veien videre.

Lenke til kommentar

Høres ut som trolling.

Etter ett år går du over på arbeidsavklaringspenger, som er 2/3 av bruttoinntekt.

Endelig, takk. Nei jeg «troller» ikke.. hater å jobbe :| okay. Men skjer med Juni da, tror du?

Du har vel vært i kontakt med NAV? Arbeidsavklaringspenger er noe du må søke om.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...