AnonymDiskusjon Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Hei. Har vert 100% sykemeldt i ett år nå(siden juni 2017) hadde 100% stilling å fått utbetalt 24000 i mnd etter skatt, sykt chillærn, for jeg går bare rundt å kjøper ting i butikk og nettet og drikker i helgene trives veldig med det! men i Juni har jeg vert sykemeldt i ett år, vil jeg få 24 000 i juni også? Den 12 mnd? Gidder ikke jobbe enda (er for syk til å jobbe) mer så lurer på hva jeg gjør for å få mere penger, og hvor mye penger vil jeg isåfall få? Takk for hjelp! Anonymous poster hash: d35f6...f4e Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Kanskje denne linken svarer på spm. Skal du over på noe annet tiltak får du vel maks 66% (Arbeidsavklaringspenger f.eks) av hva du hadde.Hva sier legen din? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2018 Kanskje denne linken svarer på spm. Skal du over på noe annet tiltak får du vel maks 66% (Arbeidsavklaringspenger f.eks) av hva du hadde. Hva sier legen din? Er psykiatern min som vet slikt, legen sa jeg sku komme på en time senere for å få mer sykemelding men tror ikke hun kom på og vet at jeg var sykemeldt i juni 2017? Men får jeg sykepenger i Juni utbetalingen? Anonymous poster hash: d35f6...f4e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2018 Du kan da umulig være så veldig syk hvis du går ut og drikker hver helg?... Anonymous poster hash: 845f8...b66 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2018 Du kan da umulig være så veldig syk hvis du går ut og drikker hver helg?... Anonymous poster hash: 845f8...b66 Jo er kjempesyk ikke hver helg, mer annenhver da. Anonymous poster hash: d35f6...f4e Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Kanskje denne linken svarer på spm. Skal du over på noe annet tiltak får du vel maks 66% (Arbeidsavklaringspenger f.eks) av hva du hadde. Hva sier legen din? Er psykiatern min som vet slikt, legen sa jeg sku komme på en time senere for å få mer sykemelding men tror ikke hun kom på og vet at jeg var sykemeldt i juni 2017? Men får jeg sykepenger i Juni utbetalingen? Anonymous poster hash: d35f6...f4e Kanskje du skulle hatt et samarbeidsmøte mellom psykiater, lege og evt. nav veileder for å få klarhet i veien videre. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Høres ut som trolling. Etter ett år går du over på arbeidsavklaringspenger, som er 2/3 av bruttoinntekt. 1 Lenke til kommentar
Sjimpansen Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Slutt å syt, begynn å yt! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2018 Høres ut som trolling. Etter ett år går du over på arbeidsavklaringspenger, som er 2/3 av bruttoinntekt. Endelig, takk. Nei jeg «troller» ikke.. hater å jobbe :| okay. Men skjer med Juni da, tror du? Anonymous poster hash: d35f6...f4e Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Høres ut som trolling. Etter ett år går du over på arbeidsavklaringspenger, som er 2/3 av bruttoinntekt. Endelig, takk. Nei jeg «troller» ikke.. hater å jobbe :| okay. Men skjer med Juni da, tror du? Anonymous poster hash: d35f6...f4e Du har vel vært i kontakt med NAV? Arbeidsavklaringspenger er noe du må søke om. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Moderatormelding Stenges pga. misbruk av AnonymDiskusjon. Et krav for å bruke anonym-funksjonen er at det brukes anstendig. Trolling og personangrep anses som uanstendig bruk. Personangrepene ble fjernet. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg