kverna Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 papst funker de største viftene på 12volt ? Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Ja, jeg har en av den største typen og den kjører på 12V, men de bråker ganske for fryktelig... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 hehe kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 wow de var store, hvorfor tar ikke microplex osv inn de store der da..? Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Spør du meg? nu fikk jeg lyst på en av de der!! =) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 WOW !!! sånne må jeg nesten ha, microplex burde ta dem inn, bestiller ikke fra utlandet... *håpe microplex leser dette* Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 wow de var store, hvorfor tar ikke microplex osv inn de store der da..? De tar vel ikke inn større enn 120mm, i og med at det er største størrelse som normalt brukes i PC. For å tipse Microplex om å ta de inn, gå til Microplex sitt forum og legg inn under kategorien "Tips oss" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå