Renearnesen Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Etter litt tid har jeg ofte fått bitt/ reaksjon sv noe! Det skjer når jeg sitter enkelte steder i sofaen! Hva blir jeg bitt av? Har prøvd å Google litt, men finner ikke noe som ligner! Bittene går bort etter litt og kommer når jeg setter meg i sofaen! Legger ved et bilde! Takk for svar Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Vurdert å rense sofaen - har du andre husdyr enn de i sofaen? Lenke til kommentar
Renearnesen Skrevet 14. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2018 Det skal jo så klart gjøres! Men bør jo vite hva det er! Hvis det er lopper må vel alt fryses feks! Har katt, men er ikke noe problem i senger eller andre delen av sofaen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Kan også være allergireaksjon. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Ser ut som en allergireaksjon. Men på en sofa? Er det hår tilstede? Liten mistanke, men sjekk underdel / under puter om det finnes svarte flekker. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Jeg lurer på hva i all verden denne tråden har med dyrehold å gjøre. 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Jeg lurer på hva i all verden denne tråden har med dyrehold å gjøre. Either you laugh, or you loose Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Moderatormelding Flyttet til helse.Tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 Det der kan se ut som både veggdyrbitt og fugleloppebitt. Dy får google veggdyr og fuglelopper for å finne ut hvordan du kan se om du har det i sofaen. Og i tifelle hvordan du blir kvitt helvetet. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 Sjekk også om katten din har noe bitt. Jeg tror det er veggdyrbitt. Folkehelseinstituttet har noen gode råd rundt disse; https://www.fhi.no/nettpub/smittevernveilederen/sykdommer-a-a/veggedyr-infestasjon---veileder-for/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå