MiniTrollet Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Hei! Skal begynne å ta kjøretimer på lett mc nå om en ukes tid. Kjørelærer har allerede satt meg opp på 8 kjøretimer (4doble), og det er det samme som jeg har i budsjettet mitt, (eksludert obligatorisk opplæring). Lurer på om alle de han har satt opp nå da er en del av Trinn 2? Siden de 2 siste dobbeltimene er i kjøregård, og de 2 første er "komme igang timer" for å se nivået mitt. Jeg synes dette hørtes litt mye ut, og forutsetter jo da at jeg ikke trenger noen timer på trinn 3 og 4, kun den obligatoriske delen 8langkjøring, bykjøring og veiledningstime). Er ikke helt blå på mc kjøring, da jeg har kjørt Trial i 2-3 år fra før. Noen som vet om dette er vanlig antall timer på trinn 2 eller om jeg bør avlyse noen? Vet ikke hvor mange som er vanlig å ha på de forskjellige trinnene, og om man trenger flest på trinn 2,3 eller 4? Lenke til kommentar
MiniTrollet Skrevet 14. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2018 ingen som vet? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Det er veldig vanlig å ha mer enn de obligatoriske timene. Ta de timene læreren sier, han vet hva som er lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå