Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] Skade på ulnarisnerven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorvidt du har en nerveskade eller ei, er det ingen her som kan svare på. Det er noe som på undersøkes av en lege, i person.

Jeg har ingen erfaring med hverken brudd i albuen eller nerveskader, men det er det kanskje noen andre som har?

Lenke til kommentar

Hvorvidt du har en nerveskade eller ei, er det ingen her som kan svare på. Det er noe som på undersøkes av en lege, i person.

Jeg har ingen erfaring med hverken brudd i albuen eller nerveskader, men det er det kanskje noen andre som har?

k

Endret av Bebbus
Lenke til kommentar

Et langt innlegg om (pato)fysiologien, ville bare være forvirrende og ikke så nyttig.

Konklusjonen er den samme, det vites ikke om dette dreier seg om en nerveskade av varig karakter, eller om det dreier seg om noe mer enkelt, som f.eks at det fremdeles er litt hevelse og betennelse.

Jeg vil si at hvis det ikke har bedret seg radikalt i løpet av de neste seks månedene, da kan du trekke konklusjonen at du har en varig skade. 

Lenke til kommentar

Et langt innlegg om (pato)fysiologien, ville bare være forvirrende og ikke så nyttig.

Konklusjonen er den samme, det vites ikke om dette dreier seg om en nerveskade av varig karakter, eller om det dreier seg om noe mer enkelt, som f.eks at det fremdeles er litt hevelse og betennelse.

Jeg vil si at hvis det ikke har bedret seg radikalt i løpet av de neste seks månedene, da kan du trekke konklusjonen at du har en varig skade. 

k

Endret av Bebbus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...