sssssss23421323 Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 (endret) Heisann Endret 6. april 2019 av Bebbus Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Hvorvidt du har en nerveskade eller ei, er det ingen her som kan svare på. Det er noe som på undersøkes av en lege, i person. Jeg har ingen erfaring med hverken brudd i albuen eller nerveskader, men det er det kanskje noen andre som har? Lenke til kommentar
sssssss23421323 Skrevet 13. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2018 (endret) Hvorvidt du har en nerveskade eller ei, er det ingen her som kan svare på. Det er noe som på undersøkes av en lege, i person. Jeg har ingen erfaring med hverken brudd i albuen eller nerveskader, men det er det kanskje noen andre som har? k Endret 6. april 2019 av Bebbus Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Et langt innlegg om (pato)fysiologien, ville bare være forvirrende og ikke så nyttig. Konklusjonen er den samme, det vites ikke om dette dreier seg om en nerveskade av varig karakter, eller om det dreier seg om noe mer enkelt, som f.eks at det fremdeles er litt hevelse og betennelse. Jeg vil si at hvis det ikke har bedret seg radikalt i løpet av de neste seks månedene, da kan du trekke konklusjonen at du har en varig skade. Lenke til kommentar
sssssss23421323 Skrevet 13. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2018 (endret) Et langt innlegg om (pato)fysiologien, ville bare være forvirrende og ikke så nyttig. Konklusjonen er den samme, det vites ikke om dette dreier seg om en nerveskade av varig karakter, eller om det dreier seg om noe mer enkelt, som f.eks at det fremdeles er litt hevelse og betennelse. Jeg vil si at hvis det ikke har bedret seg radikalt i løpet av de neste seks månedene, da kan du trekke konklusjonen at du har en varig skade. k Endret 6. april 2019 av Bebbus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå