Gå til innhold

Takk til Komplett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestilte harddisk julaften, den er kommet i dag, men posten kan bare dra til h******, de stengte 3! Og jeg var der kvart over, så da må jeg vente til i morra.... Elendig postverk vi har.

Elendig postverk fordi de, som mange andre, velger å stenge litt tidligere i jula? Du som burde sjekket åpningstidene litt nøyere kanskje? :-)

 

Neida, jeg er enig. Det er kjedelig når sånt skjer. Men det er nok mange slitne postansatte som gjerne vil ha litt ekstra fri i julen. Jeg, derimot, må jobbe masse ekstra i julen :mad:

Lenke til kommentar
Som klarte å levere varene mine i tide før jul.

Bestilte en rekke julegaver torsdag formiddag og varene lå klar til utlevering på postkontoret lørdag!

Bra!  :thumbup:

Ser ikke ut som om de har samme farten nå i mellomjula.

 

På plukkliste for lenge -- TREKT :no:

Bestilte hos hwb.no i går. varene er sendt allerede. Valgt hwb.no framfor komplett.no fordi dem hadde varene på lager selv om de var 30kr dyrere.

Lenke til kommentar

Dette er varer som blir tatt inn uansett og det varer som synker stadig i pris.

 

CPU'er går gradvis nedover hele tiden.

 

Mens tar du en forsterker så blir den sagt at det er en 2003-modell. Og når nye 2004-modellene kommer så gir butikkene salg/tilbud på dette.

 

 

Det er ihvertfall det jeg tror.

 

 

EDIT: Dette blir OFF-Topic. :wallbash:

Ikke det som var meningen til trådstarter. Han ville bare takke komplett.no

Endret av boathansm
Lenke til kommentar
gidd å kjøb pcdelene før jul vente dokk t januar salge så koste d sikkert mye mindre

Er en myte at alt blir så mye billigere i januar. Er stort sett klesbutikker som vil få ut noe av restlageret sitt før årets vintermote kommer inn. Ellers så kommer vel vårmoten tidligere hvert år også?

 

Når det gjelder tekniske dippedutter, så er det ikke sesongbetont når det kommer nye ting (ikke så styrt av moter heller), og en ting kan like gjerne komme på "vi vil bli kvitt dette"-salg i september som i januar.

 

Jeg jobber i fotobutikk... vi setter ikke ned prisene på flere produkter i januar enn vi gjør alle andre måneder i året. Eller... vi setter faktisk ned flest priser i desember pga. at alle andre butikker også kjører tilbud like før jul, og så setter vi de kanskje opp i januar igjen, om andre butikker også gjør det.

Lenke til kommentar
Bestilte harddisk julaften, den er kommet i dag, men posten kan bare dra til h******, de stengte 3! Og jeg var der kvart over, så da må jeg vente til i morra.... Elendig postverk vi har.

Elendig postverk fordi de, som mange andre, velger å stenge litt tidligere i jula? Du som burde sjekket åpningstidene litt nøyere kanskje? :-)

 

Neida, jeg er enig. Det er kjedelig når sånt skjer. Men det er nok mange slitne postansatte som gjerne vil ha litt ekstra fri i julen. Jeg, derimot, må jobbe masse ekstra i julen :mad:

Det er bare det at de har umulige åpningstider hverdager også, dårlig service etc.. Utrolig dumt for de som jobber å måtte dra tidligere fra jobben for å få hentet en pakke!

 

Alt dette kom etter privatiseringa.... Ikke rart en legger ned postverk i hytt og pine over hele norge.

 

Og pakker går det ikke an å sende over email... :no:

Endret av Jakob
Lenke til kommentar
[quote name='Jakob' date='31/12/2003 : 16:43'] [quote name='Afseth' date='30/12/2003 : 21:37']
Det er bare det at de har umulige åpningstider hverdager også, dårlig service etc.. Utrolig dumt for de som jobber å måtte dra tidligere fra jobben for å få hentet en pakke!

Alt dette kom etter privatiseringa.... Ikke rart en legger ned postverk i hytt og pine over hele norge.

Og pakker går det ikke an å sende over email...  :no:[/quote] [/quote]
Ikke over alt... Etter privatiseringen er postkontoret vårt åpent 24/7 :)
Lenke til kommentar

Må også si meg fornøyd med komplett.. normalt sett har det brukt å gå 7 dager fra jeg har bestilt til varen kommer i posten (til min mor som bor i en avsides fjord i Finnmark).

Bestilte et kabinett som hun skulle få i julegave den 19. desember (hadde skaffet resten av julegave-delene lenge før), og jeg regnet med at pakken skulle komme i romjulen.

men gjett hva? i 13-tiden på juleaften sto postbudet på døren med pakken i hånda :D

hva dette skyldes aner jeg ikke, men julen er jo ikke akkurat kjent for å være den optimale tiden av året for hurtighet på postgangen.

Anyways, hvem enn som fikset dette, tusen takk! (kansje det var julenissen som kjørte post-ekspress med sleden? :xmas: )

Endret av |_Cisco_|
Lenke til kommentar

Bestilte varer fra komplett 18.12 og og hørte ikke mer fra dem. 25.12. avbestilte jeg dem da jeg ble lei av å vente på bekrefteles/track`n trace nr.. 28.12 får jeg så beskjed om at varene er sendt! Synes ikke de er spesielt raske akkurat..., men fikk nå i hvertfall bekreftet fra dem at varene kunne returneres kostnadsfritt, det skal dem ha!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...