_Marius_ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Som klarte å levere varene mine i tide før jul. Bestilte en rekke julegaver torsdag formiddag og varene lå klar til utlevering på postkontoret lørdag! Bra! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Takk til psdata.no også! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 ja, komplett.no er raske syns jeg Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 ja, komplett.no er raske syns jeg Helt enig. Har allti synest at komplett er raske når det gjelder levering Lenke til kommentar
dalri Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 ikke takk til hardwarebutikken ennå Men stoler på at de klarer det. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Ja, komplett er raske. Kjempe fornøyd med dem. Mpx er ikke så ille de heller Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Som klarte å levere varene mine i tide før jul.Bestilte en rekke julegaver torsdag formiddag og varene lå klar til utlevering på postkontoret lørdag! Bra! Hva ******? Og så har mine ting blitt liggende siden tirsdag og ble først sendt nå? Forskjellsbehandling! Grr. *hytte med neven* Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Komplett rules! Lenke til kommentar
LioN!! Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Takker komplett og Hwb Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Mpx, komplett, microplex, PSdata, hwb er alle gode og raske butikker. *skryte* Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Bestilte en scanner hos Mamoz den 9/12. Forhåndsbetalte. Har ikke engang fått en ordrebekreftelse. Ikke har de svart på mailen jeg har sendt dem heller. Får ringe i morgen og håpe de sender den med en gang. (Julegave) Lenke til kommentar
spetter Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Bestilte en scanner hos Mamoz den 9/12. Forhåndsbetalte. Har ikke engang fått en ordrebekreftelse. Ikke har de svart på mailen jeg har sendt dem heller. Får ringe i morgen og håpe de sender den med en gang. (Julegave) Surt.. Dette er en av grunnene at jeg aldri forhåndsbetaler.. Betaler på stedet når får varen, eller betaler oppkrav når varen kommer.. Eneste jeg har forhåndsbetalt er min bærbare fra dell, og fikk den pcen relativt kjapt.. Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Mamoz har sluttet å sende på postoppkrav. De sier at 27 % av pakkene ikke ble hentet. Er ikke så kundevennlig det heller da. Noen som har hørt fra posten når siste frist for å sende en pakke som skal frem til julaften er? Endret 16. desember 2003 av Pusern Lenke til kommentar
MuD Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Mpx, komplett, microplex, PSdata, hwb er alle gode og raske butikker.*skryte* Totalt ENIG Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Komplett, PSData, MPX og Microplex! Bestillte Onsdag kveld endel forskjellig fra PSData, rundt 12 tiden dagen etter var de sendt fra PSData og Lørdag morgen kunne jeg hente de på post kontoret(forbanna teit at alle pakker som skal til østfold skal først igjennom oslo å sorteres SÅ til sarpsborg for å sendes vidre rundt om i østfold, de kunne like godt sortert i oslo og sendt rett dit pakken skulle). Komplett bestillte jeg alle deler jeg trengte for å bygge en ny maskin for en kammerat mandag kveld, valgte send til postkontor. Onsdag lå den på postkontoret . Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Må få si at pakken jeg bestilte hos Mamoz blir sendt som "dør til dør" bedriftspakke slik at den skal komme frem før jul. Kostnadsfritt. Takk Mamoz Lenke til kommentar
bambam Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Må få si at pakken jeg bestilte hos Mamoz blir sendt som "dør til dør" bedriftspakke slik at den skal komme frem før jul. Kostnadsfritt. Takk Mamoz Bra at noen bedrifter retter opp sine feil med stil Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Komplett roXX! Lenke til kommentar
runela Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Takk til Komplett og PSDATA og alle andre for i det helle tatt at vi har noen vi kan kjøpekomponenter hos, og ikke bare pcpakker! Lenke til kommentar
xqus Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Tja, jeg bestillte noen varer fra komplett på lille-julaften, de er enda ikke pakket. Jeg bestillte noen varer fra microplex et par timer seinere, disse ble sendt i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå