Tåkefyrste Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 nettop lest utbruddet til HalTan (som jeg er enig i) *gjesp* har du ikke bedre ting og gjøre? Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 nettop lest utbruddet til HalTan (som jeg er enig i) *gjesp* har du ikke bedre ting og gjøre? om jeg ikke har bedre ting å gjøre? vet ikke jeg. kanskje du har bedre ting å gjøre.. om 12 timer e det 1 time og 56 minutter siden det ble 2004 Lenke til kommentar
fAight Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 nettop lest utbruddet til HalTan (som jeg er enig i) *gjesp* har du ikke bedre ting og gjøre? ...derfor vi er her på hw.no-->off-topic-->søppel Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 vell.. vi har masse og gjoere vi.. derfor er vi sosiale her i soppel og hw.no undernet... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 søppel eier, det er derfor man er her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå