Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 *ler, dette må være noe av det mest tragiske jeg har sett noen gang tor jeg. 3 nerder som tror dem kan synge og trur dem har bra utseende. NEI! tragisk er dette med andre ord. Håper ikke jeg blir sånn. Du er så fantastisk trist. Dette er IRONI, og humor. Enkelte har bare utrolig store problemer med å oppfatte sånnt. Jaja, your loss. Fortsett å leke utrolig tøff, gjør det. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 hehe, føler bare janteloven strømme på...var kanskje ikke det morsomste jeg har sett - ikke min type humor, men stå på gutter, så lenge dere har det gøy Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Vil vi vite hvordan disse opplysningene om din venns wanke-vaner har kommet til din oppmerksomhet? NEEEEEEEEEEEEEEI! Men hvis CFD's vaner er i nærheten av hva jeg har fått inntrykk av, hva skejr da med kalle? han må jo jokke hele dagen. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 No offense, men dette ble etter min mening barnslig (NEI, ikke sånn barsnlig som voksne bør være av og til men rett og slett banalt!) CFD: Du whina noe utrolig på #hw.no engang om at folk uttalte seg negativt om Kalle uten å kjenne han! Vel dette tror jeg nok at du så absolutt MÅ tåle å høre når dere driver på som dere gjør og attpåtil publiserer det! Til dere som snakker om humor og selvironi: Det at folk ikke liker det og ikke har planer om å gjøre det samme har ikke noe med selvironi og humor og gjøre, men kanskje de rett og slett synes at dette ble for tåpelig/banalt? Slik som jeg synes! Men, synes dere at det er morsomt å drive på sånn, for all del, you go CFD, men ikke forvent at andre skal like det når du legger det på nett. Og du bør også regne med at folk gjør seg opp diverse meninger om både dere og da slenger dritt! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 CFD&co er morsome (på en kinky og forstyrrende måte ) men eg syns de kunne ha gjort gøyere ting foran webben. Og de burde har litt mer lys der. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Du er så fantastisk trist. Dette er IRONI, og humor. Enkelte har bare utrolig store problemer med å oppfatte sånnt. Jaja, your loss. Fortsett å leke utrolig tøff, gjør det. omg, noen syns faktisk dette er kult, jaja, jeg ser på meg selv som ganske uhøytidelig og unormal, men dette fantes ikke morsomt. De må da for menneskehetens skyld ha bedre ting å gjøre enn å kle seg halvnaken foran kamera og legge ut på web. btw: filmene er kanskje spekket av ironi, men man kan lete forgjeves etter humoren i de! Endret 20. desember 2003 av apollox Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Du er så fantastisk trist. Dette er IRONI, og humor. Enkelte har bare utrolig store problemer med å oppfatte sånnt. Jaja, your loss. Fortsett å leke utrolig tøff, gjør det. omg, noen syns faktisk dette er kult, jaja, jeg ser på meg selv som ganske uhøytidelig og unormal, men dette fantes ikke morsomt. De må da for menneskehetens skyld ha bedre ting å gjøre enn å kle seg halvnaken foran kamera og legge ut på web. btw: filmene er kanskje spekket av ironi, men man kan lete forgjeves etter humoren i de! Å HERREGUUUUUD! Det er en stygg ukultur her på hw.no av foolk (som deg) som ikke gjør en DRITT annet en å klage! Om noe som skal være morsom i dine øyne IKKE er morsomt, så HOLDER DU KJEFT. Hvor vanskelig kan det være? Du "kjenner" ikke CFD som resten av oss, så du skjønner ikke hva som er morsomt med det, regner jge med... Neste gang du dulter borti noe som IKKE er morsomt så får du heller holde deg til ****** unna å svare. Er det så ******* vanskelig? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 ...og der randt begeret over Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) beklager, men jeg kan gjøre lite annet enn å le av HalTan. Enn å ta sånn på vei p.g.a så lite? det er tragisk, mer skal jeg ikke si om saken av frykt for å synke ned på samme nivå som han. Endret 20. desember 2003 av apollox Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 beklager, men jeg kan gjøre lite annet enn å le av HalTan. Enn å ta sånn på vei p.g.a så lite? det er tragisk, mer skal jeg ikke si om saken av frykt for å synke ned på samme nivå som han. Å herregud... Skjønner du ikke? Poenget er ikke at den ene kommentaren din var så ille, poenget var det at det begynner å bli så j*vla mye av det. Hvis man f.eks tar en titt i humor så hender det ofte at man kommer over en tråd der folk ikke syntes noe er morsomt, og heller benytter anledningen til å gjøre narr av det hele, le AV personen, ikke MED ham. Dette er en ganske kjip og barnslig mentalitet som ofte råder her på forumet, og jeg har sett meg mektig lei på det. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) jeg ler meg vell ikke akkurat skakk dette er mer intern humor som du å kalle kan le av.. og hvordan kan en så helsprø fyr ha et så DØSSLØVT bilde ? Endret 20. desember 2003 av PandaMartin Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 jeg ler meg vell ikke akkurat skakkdette er mer intern humor som du å kalle kan le av.. og hvordan kan en så helsprø fyr ha et så DØSSLØVT bilde ? Er nok Internhumor ja.. Vi kommer også i en film som blir redigert og solgt til et filmselskap nå.. Er ikke snakk om så lange tiden ,men det ble da litt.. Det er jo internhumor som grenser til det tragiske ,men det er jo det JEG synes er morsomt. Og siden det er så mange som har sett dem og spør etter nye ting så må det iallefall være noen som synes de er morsomme og se på.. Kan godt slutte og legge dem ut på nettet jeg. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Syns den var jela komisk jeg Var så mange overdrivelser at jeg begynte og le... Værste er at CFD oppfører seg sånn som meg noen ganger i filmen der Lenke til kommentar
flowerpower Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Synes de videoene var utrolig kjedelige, bare for å si min mening lissom. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg sier det som en tykk prest sa i en film en gang , hvis du ikke lar aggresjonen din komme ut , så går du å legger deg med et fullt beger , og når begeret alltid er fullt , så kan det renne over hele tiden. Noe sånt , men det er bare bra at du blir sint , fordi , da kjenner du at du har et verdisystem som kan bearbeide et inntrykk og da kjenner du at du fremdeles "lever". Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 wow drazen.. den var dyp! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Måkke slutte å legge ut CFD. Det kommer jo sånne kule innimellom. Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Kan godt slutte og legge dem ut på nettet jeg. Nei! Ikke slutt! Det er videoene dine som holder meg i live Men seriøst, det vil bli ett stort tap for vår egen lille hw.no-verden hvis du slutter å legge ut filmene dine Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 CFD ruler, så enkelt er det som om du ruler noe mer kebab-dork Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 ...og der randt begeret over må si at den kommentaren var bra tidig.. nettop lest utbruddet til HalTan (som jeg er enig i) og så kommer den treffendes kommentaren i posten under.. lo bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå